Volkswagen Golf 5 (2003–2008)

Dobro poznat, i vrlo pouzdan

Kod nas je Golf mjerilo vrijednosti kvaliteta, nevažno o kojoj generaciji se radi. Iako se stvarno radi o kvalitetnom automobilu, kvarovi nisu nepoznat pojam. Održavanje u ovlaštenoj servisnoj mreži je opravdano skupo, jer se ugrađuju originalni dijelovi uz stručan rad.
18 Oktobar 2019

Dobro poznat, i vrlo pouzdan

Volkswagen Golf 5 (2003–2008) 1.9TDI (105KS)

Golf je uvijek bio poželjno vozilo, prije svega zahvaljujući odličnoj drugoj generaciji, koja se i dan-danas uspješno snalazi na našim putevima. Ipak, nov Golf nije toliko pristupačan većini BH stanovništva. Srećom, na tržištu polovnjaka ima dovoljan broj prim­jeraka svih generacija, pa svako sebi može naći ono što može priuštiti.

Volkswagen Golf 2004 1280 3b1ff81bfa096ce91fdfd58ce49739bb8e

S pojavom Golfa 7. generacije peta je postala pristupačnija. Cijena joj je pala na prihvatljiv nivo iako bi se za mnoge primjerke moglo reći da su preci­jenjeni. Tokom godina Golf 5 se pokazao kao pouzdaniji od prethodnika. Statis­tika je pokazala da najviše problema pravi dodatna oprema. Komande automatskog klima uređaja nisu baš pouzdane pa je bolje tražiti model sa manuelnom klimom.

Volkswagen Golf 2004 1280 2a7bb70c55681c6745ff4ded245c275434

Tim prije jer je zamjena komandi automatske klime skupa. Podizači prozora sada su puno bolji, ali i dalje ima slučajeva lomljenja. Malo vještiji samostalni mehaničari problem mogu riješiti jeftino, dok odlazak u servis zahtijeva mnogo više novca. Čuveni 1.9 TDI motor sa 105 KS najčešći je izbor evropskih kupaca. Ni mi nismo izuzeci. Kod ovog motora zna otkazati senzor bregaste osovine. U tom slučaju motor se ne može pokrenuti. Da otkazivanje turbo punjača nije rijetka pojava svjedoči činjenica da ga je većina vlasnika morala mijenjati ili reparirati.

Volkswagen Golf 2004 1280 441416609eb37258ade98fcc3716e7bba1

Među dijelove sa nešto kraćim životnim vijekom možemo uvrstiti i selen blokove na trapovima. Uostalom, taj je problem prisutan na većini Volkswagen modela. Iako se zapravo radi o vrlo kvalitetnom vozilu, realan pogled na statistiku kvarova pokazuje da je većina primjeraka u odnosu na stvarno prevaljenu kilometražu jednostavno precijenjena. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.9TDI (105KS)
Prosječno 9,2
Najmanje 6,0
Najviše 11

Prednosti

Dobar osjećaj u vožnji, 1.9 TDI uzor po performansama i niskoj potrošnji goriva, opšti kvalitet, dobro držanje cijene, laka preprodaja   

Mane

Komande automatskog klima uređaja, senzor bregaste osovine, EGR ventil na prvim serijama, selen blokovi

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.896 ccm
Snaga 105 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 250 Nm pri 1.900 o/min
Najveća brzina 187 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 11,1 s
Dimenzije DxŠxV 420x176x151 cm
Masa 1.287 kg
Osovinski razmak 258 cm
Prtljažnik 350 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2003: Godina lansiranja Mk5 Golfa, predstavljajući novi dizajn i platformu. Ova generacija je imala poboljšanu sigurnost, tehnologiju i dinamiku vožnje u poređenju sa prethodnikom.

2006: Ove godine je predstavljena GTI varijanta, koja je bila veoma hvaljena zbog svojih performansi i upravljanja. GTI je oživio sportsku reputaciju Golfa i postao mjerilo u segmentu hot hatch modela.

2008: Posljednja godina proizvodnje za Mk5 prije prelaska na Mk6. Označio je kraj jedne ere izdavanjem ograničenog izdanja modela i poboljšanja, što je učinilo godinom za pamćenje za ljubitelje Golfa.

 




⚠️ Obrati pažnju:

Pumpa dizna 3 1024x768

Skupi i bučni sistem "pumpa-dizna" otkazuje zbog korištenja lošeg ulja, inače radi bez greške

 

Volkswagen Golf 5 TURBINA 1.9 TDI 2.0 Motor I Delovi Motora 700247927711422110 Slika 1486075430

Zamjena turbo punjača je gotovo obavezna kod svakog primjerka koji je prešao više od 150.000km

 

38044 5933 X800

Komande automatskog klima uređaja sklone su ćestim kvarovima. Popravak je najčešće skup

 

Više informacija o modelu Volkswagen Golf pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...