Ford Focus 2 (2004 – 2010)

Čvrst i izdržljiv konkurent Golfu

Ford Focus druge generacije je, po mišljenju mnogih, najčvršći i najsolidniji model kompaktne klase svoga doba, čak ispred slavnijih savremenika Golfa 5, Golfa 6 i Octavije II...
24 Maj 2022

Čvrst i izdržljiv konkurent Golfu

Ford Focus 2 (2004–2010) 1.8 TDCi (115 KS) 

Ford Focus 2 je nasljednik prve generacije Focusa, koji je debitovao 2004. godine. Praktično se ne razlikuje od svog prethodnika, s prednjim i zadnjim oblicima karoserije samo malo restilizovanim u odnosu na prvog. Nasuprot tome, dimenzije Focusa 2 su porasle. Dostupan je kao hečbek sa troje i petoro, kao kabriolet sa dvoje i karavan sa petoro vrata. Potvrdio je uspjeh prodaje prve generacije. Kabina Ford Focusa je prostrana i udobna i ima dovoljno prostora za pet odraslih osoba sa dovoljno prostora za glavu i noge - čak i pozadi.

Ford Focus TDCi 5door European Version 2004 1280 0d

Iako se unutrašnjost Ford Focusa radikalno promijenila, mnogo kvalitetniji i bolji materijali nego prije primijete se već na prvi pogled. Instrument tabla, obloge vrata i sjedišta sada su udobnija i sofisticiranija. Isto se odnosi i na opremu i tehničke inovacije. Krajem 2007. godine je redizajniran. Nije se puno radilo na motorima i trapovima, već na izgledu automobila i kvalitetu unutrašnjih materijala. Treba napomenuti da je Ford bio šampion u bezbjednosti. Tehnički kvalitet vozila je napravio veliki iskorak u odnosu na prethodnika, jer je Ford nastojao eliminisati sve nedostatke prvog modela. Uprkos svim naporima Ford Focus druge generacije nije imun na greške i probleme. Ford Focus nudi širok spektar agregata sa različitim performansama.

Ford Focus TDCi 5door European Version 2004 1280 0c

Među najboljima je stari poznati 1.8 TDCi sa 8 ventila, koji dostiže 85 KW i 280 Nm obrtnog momenta. Motor daje solidnu dinamiku, ali treba se naviknuti na mlak odziv pri malim brzinama, buku i takođe se polako zagrijava do radne temperature. Odsustvo DPF-a je dobrodošlo. Za 1.8 TDCi možete računati na umjerenu potrošnju, ali performanse nisu za pohvalu. Limarija je najsolidnija u kompaktnoj klasi. Kvalitetna i čvrsta je cjelokupna mehanika. Ford Focus druge generacije je konstruisan, posebno što se tiče agregata i podvozja, s predimenzioniranjem bitnih dijelova, što mu osigurava dugovječnost i trajnost. Problem sa kojim su se serviseri sretali je krivljenje stabilizatora na prednjem ovjesu. Pokazalo se da stabilizator, u zavisnosti od načina vožnje, može izdržati 50.000 do 100.000 km.  

Ford Focus 2006 1600 0b

Sofisticirane dizne na 1.8 TDCi agregatu prilagođene su gorivu koje zadovoljava najstrože evropske norme, te ih gorivo slabijeg kvaliteta oštećuje. Rak-rana modernih dizelskih motora je svakako DPF  koji spada u najskuplje servisne intervencije ukoliko otkaže. Međutim, u većini slučajeva reparacija je moguća i po sistemu „sam svoj majstor“. Ford Focus druge generacije je jedan od najboljih automobila u svojoj klasi, i po cijeni i po kvalitetu, koji se neosporno nudi za te pare. Redizajn 2008. godine, po mnogima, učinio ga je i jednim od najljepših u svojoj klasi, a napredak je evidentan i u unutrašnjosti.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.8 TDCi (115 KS)
Prosječno 6,0
Najmanje 5,6
Najviše 6,5

Prednosti

Privlačan vanjski i unutrašnji dizajn, prostranost, udobna sjedišta, bezbjednost na visokom nivou, dobra oprema za uloženi novac, niska potrošnja

Mane

Prilično skupi dijelovi i problematično održavanje, nepraktičan prtljažnik u odnosu na konkurenciju, dizne, elektronika, mogući problemi s rđom

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.753 ccm
Snaga 115 KS pri 3.700 o/min 
Max obrtni momenat 280 Nm pri 1.900 o/min 
Najveća brzina 190 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10.8 s
Dimenzije DxŠxV 434 x 184 x 144 cm
Masa 1.406 kg
Osovinski razmak 264 cm
Prtljažnik 385 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2004:  Ford Focus 2

• 2006: Pojavili se 1.8 i 1.8 TDCi

• 2007: Ford Focus restilizuje eksterijer i enterijer

• 2009: Predstavljena Sport Ford Focus RS verzija

• 2011: predstavljen Ford Focus 3

 

⚠️ Obrati pažnju:

Stabilizator Ford Focus 2   2

Stabilizatori na prednjem ovjesu mogu izdržati 50.000 do 100.000 km, u zavisnosti od načina vožnje

 

Dizne Ford Focus (1)

Gorivo slabijeg kvaliteta oštećuje sofisticirane dizne na 1.8 TDCI agregatu, a zamjena je prilično skupa

 

DPF ford focus

DPF - rak-rana modernih dizelskih motora, u većini slučajeva reparacija je moguća bez posjete u servisu

 

Više informacija o modelu Ford Focus 2 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...