Ford Focus ST

Čvršće vješanje, veće kočnice i isti provjereni motor

Ford Focus ST Track Pack od običnog hot hatcha razlikuje niz vizuelnih detalja, koji uključuju zadnji spojler, difuzor i krila prednjeg branika u crnoj boji, bez obzira na boju karoserije. Isti tretman se može naći i na krovu, prednjoj gornjoj rešetki i poklopcima bočnih retrovizora...
26 Septembar 2022

Čvršće vješanje, veće kočnice i isti provjereni motor

Ford Focus ST je prošle godine redizajniran a sada je dobio novi paket opreme fokusiran na stazu, koji donosi hardverska poboljšanja za bolje performanse za “istinske entuzijaste”. Komplet opreme je u potpunosti razvio Ford Performance tim i testiran je u Njemačkoj na poznatoj stazi Nurburgring. Track Pack je dostupan samo za model sa ručnim mjenjačem i uključuje podesivi KW Automotive sistem vješanja s kućištima od nehrđajućeg čelika za amortizere.

 

 

 


Dopuna novog vješanja je set 19-inčnih aluminijskih naplataka sa 10 posto manjom težinom od standardnih naplataka Focusa ST. Točkovi dolaze sa gumama Pirelli P Zero Corsa i kriju poboljšani Brembo kočioni sistem. Prednji diskovi su 10 posto većeg prečnika u poređenju sa standardnim kočnicama i koriste Brembo fiksne čeljusti sa četiri klipa. Na kraju, ali ne i najmanje važno, nove opruge pružaju do 50 posto čvršći odziv i smanjuju visinu vožnje za 10 mm.

 

 

 

Focus ST Track Pack pokreće 2,3-litarski EcoBoost turbo motor sa četiri cilindra sa 280 konjskih snaga. Paket performansi dostupan je samo za automobile opremljene šestostepenim mjenjačem s tri pedale.

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...