Škoda Kodiaq (2016-2021)
Česški medvjed sve popularniji na putevima
Škoda Kodiaq, prvi put predstavljena 2016. godine, označila je ulazak ove češke marke u segment velikih SUV-ova. Sa svojim robustnim dizajnom i prostranom unutrašnjošću, Kodiaq je brzo postao popularan izbor za porodice i vozače koji traže praktičnost i udobnost…
Škoda Kodiaq (2016-2021) 2.0 TDI (200 KS)
Kada se pojavila Škoda Kodiaq je išla na provjereno tržište utabanim stazama rođaka drugih rođaka iz VW grupacije. Činjenice da je veliki broj polovnih modela na oglasnicima na našim prostorima, te da smo dobili i drugu generaciju ovog modela dovoljno govore o pouzdanosti i popularnosti ovog SUV-a. Model sa 2.0 TDI dizel motorom od 200 KS pruža snažne performanse i dobru ekonomičnost goriva, što ga čini pogodnim za duže putovanje i svakodnevnu vožnju. Kodiaq se ističe i naprednim sigurnosnim funkcijama, kao što su automatsko kočenje u slučaju nužde, adaptivni tempomat i asistencija za održavanje trake.
Unutrašnjost vozila je opremljena modernim infotainment sistemom, kvalitetnim materijalima i opcionalnim trećim redom sjedišta, što povećava njegovu svestranost. Ovaj model nudi odličnu kombinaciju performansi, praktičnosti i sigurnosti, što ga čini jednim od najpoželjnijih SUV-ova u svojoj klasi. Iako Škoda Kodiaq 2.0 TDI (2016-2021) ima mnoge prednosti, postoje i neke mane koje treba uzeti u obzir. Prvo, troškovi održavanja mogu biti viši u poređenju sa nekim konkurentskim modelima, posebno zbog skupe zamjene određenih dijelova. Drugo, neki vozači su primijetili da je vožnja na neravnim putevima manje udobna zbog čvršće suspenzije, što može uticati na komfor. Treće, iako je enterijer generalno prostran, treći red sjedišta može biti tijesan za odrasle putnike, što ga čini prikladnijim za djecu.
Četvrto, preglednost iz vozila može biti ograničena zbog širokih A-stubova i visoke linije prozora, što može otežati parkiranje i vožnju unazad. Peti problem je povezan sa infotainment sistemom, koji ponekad može biti spor ili se zamrzavati, što može biti frustrirajuće za korisnike. Konačno, uprkos dobroj zvučnoj izolaciji, pri višim brzinama može se primijetiti buka vjetra. Najčešći kvarovi uključuju probleme sa DPF filterom, koji može postati začepljen, naročito kod vozila koja se često koriste za kraće vožnje ili vožnju u gradskim uslovima. Takođe su prijavljeni kvarovi na EGR ventilima, što može uzrokovati smanjenje performansi motora i povećanje emisije štetnih gasova.
Električni problemi su takođe česti, posebno sa sistemima za električno upravljanje prozorima i centralnim zaključavanjem, koji mogu biti skloni kvarovima. Kvarovi na turbopunjaču mogu se javiti, što može dovesti do gubitka snage motora i povećane potrošnje goriva. Pored toga, problemi sa kvačilom i zamajcem mogu zahtijevati skupu popravku ili zamjenu, naročito kod vozila koja su često korišćena u gradskoj vožnji. Na kraju, problemi sa kočionim sistemom, uključujući brzo trošenje kočionih pločica i diskova, mogu biti uobičajeni i zahtijevati redovno održavanje.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.0 TDI (200 KS) |
Prosječno |
6,7 |
Najmanje |
6,3 |
Najviše |
7,3 |
Prednosti
prostrana unutrašnjost, snažan motor, dobra ekonomičnost goriva, napredne sigurnosne funkcije, udobna vožnja, kvalitetni materijali, svestranost, moderan dizajn, pouzdanost, opcioni treći red sjedišta.
Mane
viši troškovi održavanja, čvrsta suspenzija, tijesan treći red sjedišta, ograničena preglednost, spor infotainment, buka vjetra, problemi sa DPF filterom, kvarovi na EGR ventilima, električni problemi, problemi sa turbopunjačem.
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.968 ccm |
Snaga |
90 KS |
Max obrtni momenat |
200 KS pri 3600 o/min |
Najveća brzina |
211 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
7,8 s |
Dimenzije DxŠxV |
469 x 188 x 168 cm |
Masa |
1.789 kg |
Osovinski razmak |
279 cm |
Prtljažnik |
270-2005 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2016. Predstavljanje Škode Kodiaq, prvog velikog SUV-a ove marke, koji je odmah postao popularan zbog svoje prostranosti, snažnih motora i naprednih sigurnosnih sistema.
• 2017. Kodiaq osvaja prestižne nagrade kao što su "Automobil godine" u nekoliko evropskih zemalja
• 2021. Kodiaq dobija osvježenje dizajna i unapređenja u tehnologiji, uključujući moderniji infotainment sistem i poboljšane sigurnosne funkcije
⚠️ Obrati pažnju:
Začepljenje čestica filtera (DPF) može dovesti do smanjenja performansi motora i povećane potrošnje goriva naročito kod vožnje na kraćim udaljenostima
Trošenje ili oštećenje amortizera može uticati na udobnost vožnje i stabilnost vozila pa se preporučuje opreznija i mirnija vožnja
Brzo trošenje kočionih pločica ili diskova može biti čest problem s obzirom na masu vozila i način vožnje
Više informacija o modelu Škoda Kodiak pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.