Audi A1 Sportback

Više vrata i mogućnosti

Petovratna izvedba Audijevog gradskog modela može se dobiti sa standardna četiri sjedišta, dok se peto ugrađuje besplatno na zahtjev kupca...
18 Juni 2012

Više vrata i mogućnosti

Nakon velikog uspjeha sa trovratnom varijantom premijum mališana A1, Audi je odlučio da ovaj model ponudi u praktičnijem petovratnom izdanju. Sportback opcija je 3,95 metara dugačka, šest milimetara viša i šira, te nudi nešto više prostora u zadnjem dijelu. U pogledu dizajna, sve ono što karakteriše trovratnu verziju važi i za 3,95 metara dugački A1 Sportback. Prednjim dijelom dominiraju velika single-frame rešetka, te prepoznatljiva LED svjetla, dok pozadinu krase SuperRed LED tijela. 

 

 

Na zahtjev Audi će najmanji Sportback isporučiti sa u jednoj od tri kontrastne boje lakiranim gornjim dijelom karoserije, tačnije krovom, krovnim lukom i krovnim spojlerom. Kupcima na raspolaganju stoji izbor 12 boja, uključujući i nove kolorite Samoa Orange, koji su rezervisani ekskluzivno za Audi A1 Sportback. Za klijente koji žele još više, tu je sportski orijentisani S-line paket opreme. S obzirom na to da je gotovo u potpunosti zadržao formu trovratnog modela, ali i da je profitirao nekoliko milimetara u širinu i visinu, enterijer Audija A1 Sportback je ponudom prostora ipak malo iznad svog uzora. Audi A1 Sportback standardno dolazi s četiri sjedišta, dok se peto može dobiti na zahtjev potpuno besplatno.

 

 

Prednja sjedišta pružaju sportski nisku poziciju i dobru bočnu podršku, dok se na zadnjoj klupi ponuda povećala u prosjeku za jedan centimetar. I pored veoma kompaktnih dimenzija prtljažnik modela Sportback jedinice ima kapacitet od sasvim dovoljnih 270 litara, koji se uobičajenim preklapanjem zadnje klupe može povećati na krajnjih 920 litara. Što se tiče motorizacije, kupci mogu birati između tri TFSI benzinska i tri TDI dizelskih motora između 86 i 185 KS, koji se uparuju sa petostepenim i šestostepenim ručnim mjenjačima, odnosno sedmostepenom S-Tronic transmisijom sa dvostrukim kvačilom. S obzirom na to da pripada klasi premijum mališana, cijene su očekivano više u odnosu na klasičnu konkurenciju, a one za 1.2 TFSI Attraction startuju od 16.950 eura, odnosno 19.050 eura, koliko je potrebno izdvojiti za jednako opremljeni dizelski 1.6 TDI sa 90 KS. 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...