NSX se vraća

V6 i manuelni mjenjač

Pininfarina i JAS Motorsport oživljavaju legendu u modernom ruhu i dodatnoj dozi performansi...
28 Oktobar 2025

V6 i manuelni mjenjač

Originalna Honda NSX zauzela je posebno mjesto u istoriji japanskih sportskih automobila prije svega jer je bio tehnološki pionir, dizajnerski dragulj i savršen balans svakodnevne upotrebljivosti i čiste vozačke emocije. Njegova druga generacija, predstavljena 2016. godine, bila je cijenjena, ali nije uspjela da zasjeni oreol prvobitnog modela iz 90-ih, u čijem razvoju je učestvovao i legendarni Ayrton Senna. Zato se sada na scenu vraća jedan poseban projekat: italijanska Pininfarina u saradnji sa JAS Motorsportom odlučila je ponovo probuditi legendu. Radi se o restomod reinterpretaciji prvog NSX-a, rađenoj na originalnim šasijama. Svaki primjerak dobiće ručno izrađenu karbonsku karoseriju po Pininfarininoj zamisli, uz diskretne, ali pažljivo odmjerene moderne detalje. 

Pininfarina and jas motorsport nsx restomod

Na promotivnim fotografijama jasno se vidi prepoznatljiva silueta, sada u karbonskom ruhu, dopunjena LED svjetlosnim potpisima, novim naplacima i oznakama JAS-a. Prednji kraj dobio je tanke LED trake, ali se čini da su legendarni pop-up farovi i dalje tu što će ljubitelje pravog „period correct“ šarma sigurno obradovati. Izmjene će zahvatiti i unutrašnjost, i to u skladu s modernim materijalima i ergonomijom. Kupci će moći birati između verzija s volanom na lijevoj ili desnoj strani, a pod haubom ostaje originalni 3.0 litarski V6. Ipak, motor neće ostati netaknut jer JAS obećava značajno podizanje snage, obrtnog momenta i odziva na gas, uz isključivo ručni šestostepeni mjenjač.

IZDVOJENI TEST


Test – Cupra Tavascan VZ

Stvoren da oduševljava oči i duh

I dok Volkswagen svojim električnim automobilima promoviše racionalnost, Škoda praktičnost, a ...