NSX se vraća
V6 i manuelni mjenjač
Pininfarina i JAS Motorsport oživljavaju legendu u modernom ruhu i dodatnoj dozi performansi...
Originalna Honda NSX zauzela je posebno mjesto u istoriji japanskih sportskih automobila prije svega jer je bio tehnološki pionir, dizajnerski dragulj i savršen balans svakodnevne upotrebljivosti i čiste vozačke emocije. Njegova druga generacija, predstavljena 2016. godine, bila je cijenjena, ali nije uspjela da zasjeni oreol prvobitnog modela iz 90-ih, u čijem razvoju je učestvovao i legendarni Ayrton Senna. Zato se sada na scenu vraća jedan poseban projekat: italijanska Pininfarina u saradnji sa JAS Motorsportom odlučila je ponovo probuditi legendu. Radi se o restomod reinterpretaciji prvog NSX-a, rađenoj na originalnim šasijama. Svaki primjerak dobiće ručno izrađenu karbonsku karoseriju po Pininfarininoj zamisli, uz diskretne, ali pažljivo odmjerene moderne detalje.
Na promotivnim fotografijama jasno se vidi prepoznatljiva silueta, sada u karbonskom ruhu, dopunjena LED svjetlosnim potpisima, novim naplacima i oznakama JAS-a. Prednji kraj dobio je tanke LED trake, ali se čini da su legendarni pop-up farovi i dalje tu što će ljubitelje pravog „period correct“ šarma sigurno obradovati. Izmjene će zahvatiti i unutrašnjost, i to u skladu s modernim materijalima i ergonomijom. Kupci će moći birati između verzija s volanom na lijevoj ili desnoj strani, a pod haubom ostaje originalni 3.0 litarski V6. Ipak, motor neće ostati netaknut jer JAS obećava značajno podizanje snage, obrtnog momenta i odziva na gas, uz isključivo ručni šestostepeni mjenjač.