CITROËN

Tradicija i kvalitet

Kreativnost, odvažnost, a ponekad čak i određena drskost sastojci su od kojih je satkana success story marke CITROËN, koja traje više od 95 godina. Uspjeh koji će se u proljeće 2015. prikazati simboličnim rezultatom: 50 miliona automobila, koje potpisuje double chevron, prodanih od nastanka Marke ...
20 Februar 2015

Tradicija i kvalitet

Prepoznatljiv potpis, simbol automobila snažnog stila, udobnih, hrabrih i jednostavnih za uporabu te s inovativnim uslugama. Danas se CITROËN oslanja na svoj DNK koji kreativnost i tehnologiju stavlja u službu ugodnosti, te time i dalje ulaže u svoj identitet kreativne i drugačije marke, koja nudi vedru i opuštenu mobilnost, kao i uglađeniji pristup automobilu putem svojih proizvoda, usluga ili svoje mreže.

 

Modeli i koncepti koji će biti predstavljeni na štandu CITROËN na Ženevskom salonu svjedoče o toj dinamici i nadahnuti su identitetom marke CITROËN kako bi ponudili pročišćen i optimističan dizajn, udobnost za tijelo i duh te inteligentnu tehnologiju.


SVJETSKA PREMIJERA
- novi CITROËN Berlingo Multispace
- jedinstveni koncept: Berlingo MOUNTAIN VIBE CONCEPT

NOVOSTI
- Nova gama CITROËN C4
- CITROËN C3 Picasso "Black Top"

OBNOVLJENA GAMA
- CITROËN C4 CACTUS (i koncept: C4 CACTUS AIRFLOW 2L):
- Novi CITROËN C1
- CITROËN C4 Picasso i Grand C4 Picasso
- CITROËN C-ELYSEE

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...