Citroen C4 X
Stigao francuski fastback za visoku vožnju
Na određenim međunarodnim tržištima, model će biti dostupan i sa benzinskim i dizel motorima, a sve verzije će se proizvoditi u Španiji u Stellantisovoj fabrici u Madridu...
Krosoveri postepeno zauzimaju svoje mjesto, negativno utičući na prodaju MPV vozila u tom procesu. Kako potražnja za tradicionalnim karoserijama opada, proizvođači automobila razmišljaju izvan okvira, a ovaj Citroën C4 X je odličan primjer. Iskreno, teško je odrediti njegov stil karoserije, ali se može reći da je jedinstvena alternativa hečbekovima i SUV-ovima. U suštini, C4 X je Citroënova verzija Peugeota 408 predstavljenog ranije ovog mjeseca. Dugačak je 4.600 milimetara, stoga se po ukupnoj dužini nalazi u liniji između C4 i C5 X. Ima isto međuosovinsko rastojanje od 2.670 mm kao i C4, dok je širok 1.800 mm i visok 1.525 mm.
To ga čini nešto manjim od ekvivalentnog modela koji nosi značku lava. Smanjeni gabariti ogledaju se i u manjem kapacitetu prtljažnika od 510 litara umjesto Peugeotovih 536 litara. Taj pomalo zaobljen oblik daje mu relativno nizak koeficijent otpora od 0,29 za postizanje veće efikasnosti. Na nekim velikim evropskim tržištima kao što su Velika Britanija, Njemačka, Francuska, Italija i Španija, Citroën će prodavati fastback isključivo s električnim pogonom. e-C4 X dolazi sa baterijom od 50 kWh koja ima domet 360 kilometara u WLTP ciklusu. Može se napuniti do nivoa od 80 posto za pola sata koristeći 100 kW DC.
Motivaciju pruža jedini električni motor koji proizvodi 134 KS i 260 njutn-metara obrtnog momenta. Sa uključenim sportskim načinom rada, Citroën ë-C4 X će trebati 9,7 sekundi da ubrza od 0 do 100 km/h prije nego što postigne maksimalnu brzinu od 150 km/h.