Alfa Romeo Giulietta (2010–2015)

Povratak na trag stare slave

Giulietta je značajno pouzdanija nego što se očekivalo. Čini se da su problemi s čestim kvarovima i lošom završnom obradom, ako ne i prije nje, s njom postali stvar prošlosti za Alfa Romeo...
02 Juni 2023

Povratak na trag stare slave

Alfa Romeo Giulietta (2010–2015) 1.6 JTDM (105 KS)

Giulietta je stekla popularnost čim se pojavila u prodajnim salonima zbog svoje atraktivnosti. Debitovala je 2010. godine, a do 2019. godine prošla je kroz nekoliko poboljšanja i osvježenja kako bi se postigao još ubjedljiviji izgled. Ovaj mali porodični automobil dolazi samo kao hatchback sa pet vrata, sa diskretno postavljenim kvakama na zadnjim vratima koje daju izgled kupea. Unutrašnjost Giuliette kombinuje sportski stil sa elegancijom, pružajući istinsko zadovoljstvo vozaču.

Alfa Romeo Giulietta 2014 1600 29

Sve je pažljivo raspoređeno i omogućava potpuno uživanje u okruženju koje odiše elegancijom. Materijali su visokog kvaliteta, sa kombinacijom meke i tvrde plastike. Volan je obložen kožom, kao i ručica ručne kočnice, te pruža dodatnu dozu luksuza. Kao što je često slučaj s prvim serijama modela, i Giulietta ima svoje početne poteškoće, ali ni blizu učestalosti problema koje su nekada karakterisale Alfa Romeo modele. Neki od njih su curenje ulja ili tečnosti ispod automobila, što se odnosi na motor ili mjenjač. Međutim, to nije znak ozbiljnog oštećenja, već se takvi problemi mogu riješiti relativno jeftinom zamjenom dihtunga. Kao kod većine modernih automobila sa puno elektronike, prisutni su manji problemi koji nisu uvijek lako rješivi.

Alfa Romeo Giulietta 2014 1600 2a

Slično kao što je bio slučaj kod modela Punto u prošlosti, i kod Giuliette postoji problem s prenosom električne energije prema zadnjem dijelu automobila. To može rezultirati čudnim ili nepostojećim radom zadnjih svjetlosnih grupa. Ako grijač zadnjeg stakla i brisač ne funkcionišu, greška se može tražiti u dovodnom kablu ili konektoru između prednjeg i zadnjeg dijela karoserije. Takođe, primijećeno je nekoliko pritužbi na loše keder gume, posebno na zadnjim vratima. To može rezultirati vlažnim prtljažnikom, što svakako nije prijatno. Zamjena keder guma posle 2013. godine je najbolje rješenje jer su kvalitetnije. Zamjenu možete obaviti samostalno, pa popravak nije previše skup. Prije kupovine, iskoristite probnu vožnju da provjerite funkcionalnost sistema „start-stop“ koji dolazi kao standardna oprema, jer se ponekad dešava da je loše podešen.

Alfa Romeo Giulietta 2014 1600 3b

U tom slučaju, motor se neće ponovo pokrenuti nakon zaustavljanja, pa je potrebno ponoviti startnu proceduru pomoću ključa. Kod verzija sa ručnim mjenjačem, određeni broj vlasnika je izrazio nezadovoljstvo kratkim radnim vijekom kvačila. Neki su to pripisivali lošim materijalima, dok su drugi krivicu stavljali na stil vožnje vozača, poput stalnog držanja lijeve noge na papučici kvačila. Srećom, Giulietta nema problema s brzim trošenjem prednjeg vješanja, što je bila uobičajena boljka ranijih modela Alfa Romea, posebno 147 i 156. Što se tiče motora, 1,6-litarski dizel motori (sa snagom od 105 i 120 KS) su vrlo popularni među kupcima na našim prostorima, jer su pouzdani motori, iako mogu biti malo bučni i tvrdi u radu.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 JTDM (105 KS)
Prosječno 5,9
Najmanje 4,4
Najviše 9,6

Prednosti

Atraktivan dizajn, osjećaj premijum kvaliteta u unutrašnjosti, efikasni JTDM agregati, sistem DNA

Mane

manjak prostora na zadnjim sjedištima, rad „start – stop“ sistema, nešto malo skuplje održavanje i rezervni dijelovi

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.598 ccm
Snaga 105 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 280 Nm pri 1.500 o/min
Najveća brzina 185 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 11,3 s
Dimenzije DxŠxV 435 x 179 x 146 cm
Masa 1.395 kg
Osovinski razmak 263 cm
Prtljažnik 350 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2010. Početak proizvodnje Giuliette uz velike tržišne ambicije.

• 2013. Predstavljena verzija 2.0 JTDM dizelaša sa 150 KS.

• 2014. Uvedeno dosta tehnoloških poboljšanja predstavljenih u Frankfurtu. 

• 2016. Detaljno pomlađivanje svih komponenti uz vidljive dizajnerske promjene. 




⚠️ Obrati pažnju:

Alfastart1

Sistem „start – stop“ nije najbolje podešen. Dešava se da zakaže na semaforu, pa automobil morate pokrenuti pomoću ključa.

 

Alfavoda2

Zbog lošeg dihtovanja kedera oko vrata, voda prodire u putnički prostor. Problem je posebno izražen na petim vratima.

 

Alfasvijetlo3

Loši kontakti i konektori uzrok su nepravilnog rada zadnjih svjetala, brisaša i grijača zadnjeg stakla.

 

Više informacija o modelu Alfa Romeo Giulietta pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...