Legenda ide na aukciju

Posljednji Ferrari s V-12 motorom koji je pobijedio na Le Mansu

Ferrari 250 LM iz 1964. godine mogao bi dostići cijenu od preko 26 miliona dolara kada bude ponuđen na aukciji u februaru...
25 Decembar 2024

Posljednji Ferrari s V-12 motorom koji je pobijedio na Le Mansu

Ferrari tada nije mogao ni zamisliti, ali kada je 250 LM prešao cilj na Le Mansu 1965. godine, to je označilo kraj jedne ere. Nakon devet pobjeda na prestižnoj 24-satnoj trci izdržljivosti—od kojih je pet bilo uzastopnih tokom prve polovice 1960-ih—Ferrari neće osvojiti još jednu ukupnu pobjedu na Le Mansu narednih 58 godina. Kada se to konačno dogodilo, motor pobjedničkog automobila imao je samo pola cilindara u odnosu na ovaj klasik.

1964 ferrari 250 lm by scagliettisfgsfgjsfgjsfgjsfgj

Ovaj model - Ferrari 250 LM iz 1964. godine dizajniran je od strane Scagliettija, a ko raspolaže velikom svotom novca, može ga kupiti putem RM Sotheby’s aukcije kada se sljedeće godine nađe na prodaji.

1964 ferrari 250 lm by scagliettisfgjsfgjsfgjsfgjs

 Prema opisu aukcije, radi se o šasiji 5893, šestom izrađenom primjerku modela 250 LM. Automobil je isporučen kompaniji Luigi Chinetti Motors i takmičio se za Sjevernoamerički trkaći tim (NART) pod vodstvom Luigi Chinetti-ja, osvojivši pobjedu na Le Mansu 1965. godine. Ovo je jedina ukupna pobjeda Ferrarija na Le Mansu koju je postigao privatni tim.

1964 ferrari 250 lm by scagliettisfdgjsfgjsfgjsfgjsfgj

Aukcijski opis navodi da je ovo ujedno i jedini Ferrari proizveden tokom vladavine Enza Ferrarija koji je učestvovao na šest 24-satnih trka. Njegova posljednja trka bila je 24 sata Daytone 1970. godine, nakon čega je automobil kupio Muzej Indianapolis Motor Speedwaya, gdje se nalazi od tada. Njegovo stanje opisano je kao "izuzetno očuvano" uz povremeno održavanje tokom godina kako bi ostao funkcionalan. Ispod haube je isti motor Tipo V-12 s brojevima koji se poklapaju, a koji ga je doveo do pobjede na Le Mansu, zajedno s originalnim mjenjačem.

1964 ferrari 250 lm by scagliettisfghsfghsfgsfgjsfgjsfg

Sama ta činjenica dovoljna je da zaintrigira kolekcionare, ali biti posljednji Ferrari s V-12 motorom koji je pobijedio na Le Mansu, prije nego što je počela dominacija GT40, svakako dodaje dodatnu vrijednost. RM Sotheby’s procjenjuje da bi automobil mogao dostići cijenu od 26 miliona dolara, ali ćemo saznati stvarnu cijenu kada aukcija bude održana u februaru.

IZDVOJENI TEST


Test – Hyundai Tucson 1.6 T-GDI

Omiljeni izbor fizičkih lica

Hyundai je na evropskom tržištu do sada proizveo i prodao više od dva miliona Tucsona, što je ...