Ford Kuga II (2013–2019)
Ponosni nasljednik prve generacije
Kompetentan porodični SUV, dobar za vožnju, zgodnog izgleda, ako zanemarimo zastarjelu unutrašnjost, te dovoljno praktičan za svakodnevnu upotrebu...
Ford Kuga II (2013–2019) 2.0 TDCI (140 KS)
Ford Kuga nastavio je tamo gdje je stao njegov uspješni prethodnik, nudeći porodični SUV koji je imao više zajedničkog sa Ford Focusom kada je u pitanju iskustvo vožnje. Putnički prostor u Kugi je dovoljan za četiri odrasle osobe, a peto srednje sjedište je u redu za osobu sitnije građe, ili dijete. Unutrašnjost kabine je izdržljiva i robusna, ali nećete naći mnogo plastike meke na dodir i plišanih materijala. Obilje standardne opreme ide mu u prilog, iako Kugin infotainment sistem nije najlakši za rukovanje, a instrument tabla izgleda i prilično jeftino.
Kuga se dobro nosi s godinama, ali nakon redizajna pomalo gubi trku sa novijim modelima kao što su Seat Ateca i Peugeot 3008. Kuga je popularan polovnjak na našim prostorima iako ima mnogo rivala, među kojima su Mazda CX-5, Honda CR-V, Toyota RAV4 i Volkswagen Tiguan, ali i Škoda Karoq, Kia Sportage i Hyundai Tucson, Renault Kadjar i Nissan Qashqai, i drugi. Dok su raniji Fordovi SUV-ovi bili tradicionalno terenski fokusirani, Kuga je bez stida bila fokusirana na vozače koji su željeli SUV stil, ali za gradsku vožnju, te kao porodičan automobil. Čak ni Kuge koje dolaze sa 4x4 nisu baš spremne za terensku vožnju.
Opcija sa pogonom na sve točkove je više tu za vožnju po lošem vremenu i klizavim uslovima, iako bi dodatna vuča takođe trebalo da bude korisna za vlasnike koji imaju potrebe za vučom prikolice. Ako su vam potrebne odgovarajuće terenske sposobnosti, potražite na drugom mjestu. Tradicionalno, najoptimalniji i najpopularniji motor kod Forda je 2.0 TDCI, pa je tako i kod Kuge. Radi se o pouzdanom agregatu sa malom potrošnjom – oko 6,5 litara na 100 km. Motor sam po sebi nije problematičan, ali treba obratiti pažnju na dihtung glave motora, jer kod ovih automobila nije rijetkost da se primijete tragovi ulja koji se slijevaju niz blok motora.
To se događa kod vozila koja su prešla veliki broj kilometara ili nisu adekvatno održavana. Takođe, zbog česte vožnje po gradu dešava se da se začepi DPF, kao i da se isprlja komplet izduvni sistem. Zbog mase od 1,8 tona prednji, a i zadnji diskovi sa odgovarajućim pločicama moraju se mijenjati u kraćem intervalu od očekivanog. Prije kupovine savjetujemo provjeru i rada klima uređaja. Nije rijetkost da rashladni gas jednostavno ispari. Za normalan rad klima sistema dovoljna je dopuna freonom, te provjera crijeva i kompresora klime.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.0 (140 KS) |
Prosječno |
6,5 |
Najmanje |
6,0 |
Najviše |
7,0 |
Prednosti
Dobar osjećaj u vožnji, odlično podešeno vješanje, performanse i prosječna potrošnja, atraktivan dizajn, zadovoljavajući prostor u kabini, efikasan motor
Mane
Opšti kvalitet materijala ispod očekivanja, brzo prljanje usisne grane, loše obloge u unutrašnjosti, Standardni problemi sa dizel motorima iz tog vremena
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.997 ccm |
Snaga |
140 KS |
Max obrtni momenat |
320 Nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
190 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
10,6 s |
Dimenzije DxŠxV |
452 x 183 x 170 cm |
Masa |
1.605 kg |
Osovinski razmak |
269 cm |
Prtljažnik |
425 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2013. Ford počinje prodaju Kuge druge generacije
• 2014. U ponudu ulaze novi, snažniji i ekonomičniji motori uz odgovarajuće mjenjače
• 2016. Izveden redizajn na vanjskom i unutrašnjem dijelu
• 2019. U prodajne salone stiže nasljednik, potpuno drugačija Kuga treće generacije
⚠️ Obrati pažnju:
Zbog relativno velike mase od 1,8 tona brzo se troše kočioni diskovi na obje osovine
Nije rijetkost da se primijete tragovi ulja koji se slijevaju niz blok motora, razlog je loš dihtung glave
Neispravan klima uređaj je često posljedica curenja i isparavanja freona iz sistema
Više informacija o modelu Ford Kuga pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.