Audi A6 Avant

Nova era luksuznog karavana

Model koji danas nosi oznaku A6 prvobitno je trebao biti A7 Avant, jer je Audi želio razdvojiti imena na osnovu pogona – neparni brojevi za benzince i dizelaše, a parni za električne modele. Međutim, ta ideja je odbačena, pa A6 Avant ostaje vjeran svom imenu...
04 Mart 2025

Nova era luksuznog karavana

Audi je odlučio otvoriti novo poglavlje u priči o modelu A6, a prvi korak je predstavljanje karavanske verzije dok limuzina tek treba da se pojavi. Svojim izduženim proporcijama i prepoznatljivim dizajnerskim stilom, novi A6 Avant ostavlja utisak samouvjerenog, modernog i luksuznog porodičnog automobila, a zanimljivo je da su se dizajneri ovog puta odlučili za smeđu boju u promotivnim materijalima, što je odvažan, ali pomalo neobičan izbor. Srećom, Audi u ponudi ima i klasičnije nijanse za one koji preferiraju bezvremenski izgled. 

Audi a6 avant 2025sfdgjsfgjsfgjsfgjsfgj

Za razliku od električne varijante A6 E-Tron, klasični Avant dolazi s jednostavnijim, elegantnim farovima bez modnih eksperimenata poput podijeljenog svjetlosnog potpisa. Detalji poput radarskih senzora u maski i realnih izduvnih cijevi dodatno naglašavaju da je ovdje riječ o ozbiljnom automobilu, gdje forma prati funkciju.

Audi a6 avant 2025dfadfhadfhadfhadfhadfhadfhadfh

Aerodinamičnost je na vrhunskom nivou – koeficijent otpora vazduha iznosi samo 0,25, što ga čini najaerodinamičnijim Audi karavanom s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Sa dužinom od 4,99 metara, novi A6 Avant je malo veći od prethodnika, ali širina i međuosovinski razmak ostaju gotovo identični.

Audi a6 avant 2025dfhadfhadfhadfhadfhadfhdfgdfgdfd

Unutrašnjost se nastavlja na dizajnersku filozofiju koja je već viđena u novom A5. Ekrani dominiraju – glavni infotainment od 14,5 inča, digitalni kokpit od 11,9 inča, te opcioni ekran za suvozača stvaraju tehnološki sofisticiran ambijent, međutim, ono što se ne vidi golim okom jednako je važno – dodatna zvučna izolacija koja je poboljšana za čak 30% bez povećanja mase, kao i bolje dihtovanje vrata i prozora, čine putovanje tišim i ugodnijim.

Audi a6 avant 2025hsdfhsdfhsdfhsdfhsdfhsdfhsdfh

Kada je riječ o motorima, ponuda kreće od 2.0-litarskog turbobenzinca sa 201 KS, koji pokreće prednje točkove. Tu je i dizel 2.0 TDI sa istom snagom, ali većim obrtnim momentom, dostupan i sa pogonom na sve točkove, a za ljubitelje performansi, tu je i moćni 3.0 V6 sa 362 KS i 550 Nm, koji u kombinaciji s Quattro pogonom nudi impresivna ubrzanja i vrhunsku stabilnost u vožnji. Prtljažnik donosi do 503 litra prostora u standardnoj konfiguraciji, dok obaranjem zadnjih sjedišta zapremina raste na čak 1.534 litra. Uz to, električna vrata prtljažnika su dio serijske opreme, kao i pametan sistem otvaranja pokretom noge.

Audi a6 avant 2025sfdhadfhadfhrtuwrtuwrtuwrtu

Za potpuni ugođaj brine se i veliki panoramski krov, koji se pritiskom na dugme može transformisati iz potpuno providnog u diskretno zatamnjen, zahvaljujući inovativnoj tehnologiji digitalne zavjese.

Audi a6 avant 2025zewrzwerzwerz5472547457fjjwrtikiki

Kupci u Njemačkoj već mogu naručiti novi A6 Avant – cijene kreću od 58.000 eura za benzinca i 61.700 eura za dizel. Proizvodnja se odvija u Audijevoj fabrici u Neckarsulmu, gdje nastaje i blisko povezani A5 Avant.

IZDVOJENI TEST


Test – Mazda CX-80 e-SKYACTIVE MHEV AWD

Pet metara SUV luksuza i dizelska rapsodija

Mazda je svoju SUV paletu proširila sa novim i do sada najvećim modelom. Raskošni CX-80 karakt...