Audi A4 (2008–2016)

Njemačka limuzina za one sa sportskim ukusom

Sportske performanse i dizajn su ključne karakteristike Audijevog A4 modela. Iako se čini kvalitetnim, potrebno je biti oprezan pri kupovini, zbog toga što jako dobro skriva pravu kilometražu i skupih kvarova koji se ne mogu vidjeti na prvu...
01 Februar 2023

Njemačka limuzina za one sa sportskim ukusom

Audi A4 (2008–2016) 3.0 TDI (240 KS)

Audi A4 je jedan od najpoželjnijih automobila na tržištu sa svojim izvrsnim dizajnom i sportskim performansama. Međutim, cijene novih modela mogu biti visoke za većinu kupaca, što čini tržište polovnih automobila idealnim rješenjem za one koji žele da uživaju u ovom automobilu za realnu cijenu. Kupovina polovnog automobila je uvijek puna izazova, a to se posebno odnosi na kupovinu automobila ove klase. Iako mnogi podliježu „urbanim“ legendama koje kažu da se ovakvi automobili ne kvare, ali istina je surova.

Audi A4 2009 1600 10

Kvarovi su česti i često skupi za popravku, posebno kada se radi o elektronici i mehanici. Završni sloj laka je odličan, a isto se može reći za materijale u unutrašnjosti, pa bivši vlasnik bez ikakvih problema može lažirati stvarnu kilometražu, a istorija automobila se može lako provjeriti u ovlaštenim servisima. Snažni dizelaš 3.0 TDI se nudio sa automatskim mjenjačem i quattro pogonom.

Audi A4 2009 1600 02

Automatski mjenjač Multitronic je poznat po skupim kvarovima, tako da se preporučuje izbjegavati ga. Što se prenosa snage tiče, tu je standardni problem sa dvomasenim zamajcem. Servisi su zabilježili dosta problema sa isparavanjem rashladne tečnosti. Najčešće se tečnost gubi na šelnama, mada ni porozna crijeva nisu rijetka pod Audijevom haubom. Što se elektronike tiče, tu se javljaju greške u vidu curenja vode na konektore zadnjih svjetala i brzog pada kapaciteta akumulatora. Zbog softverske greške akumulator je tokom noći znao gubiti po 20% kapaciteta, što je za vrijeme hladnih zimskih jutara bilo pogubno za startanje dizel motora.

Audi A4 2009 1600 17

Na početku proizvodnje, Audi A4 je imao problem sa popuštanjem šrafova na točkovima, što je rezultiralo besplatnom zamjenom novim felnama od strane proizvođača. Ovi problemi su uglavnom otklonjeni u novijim modelima, ali ipak potrebno je biti oprezan prilikom kupovine polovnog automobila. U svakom slučaju, preporučuje se provjera istorije automobila prije kupovine u ovlaštenim servisima, kako bi se osiguralo da se kupuje automobil sa što manje problema i da se izbjegnu skupe popravke u budućnosti. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 3.0 TDI (240 KS)
Prosječno 7,7
Najmanje 6,7
Najviše 8,9

Prednosti

Sportske vozne karakteristike, kvalitetna finalna obrada na svim detaljima, dobre perfomanse dizel motora, dobro držanje vrijednosti na tržištu polovnjaka

Mane

Nešto manje prostora na zadnjoj klupi, automatski mjenjač sklon skupim kvarovima, gubitak rashladne tečnosti, prodor vode na zadnje konektore, gubitak kapaciteta akumulatora

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 2.967ccm
Snaga 240 KS
Max obrtni momenat 500 Nm pri 1.500–3.000 o/min
Najveća brzina 250 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 6,1 s
Dimenzije DxŠxV 470 x 182 x 142 cm
Masa 1.655 kg
Osovinski razmak 280 cm
Prtljažnik 480 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2007. Predstavljena B8 generacija na sajmu automobila u Frankfurtu

• 2008. Predstavljena karavanska verzija modela

• 2019. Pet zvjezdica na NCAP testiranju bezbjednosti

• 2012. Debitovala redizajnirana varijanta Audija A4



⚠️ Obrati pažnju:

112599 56356 1

Prodor vlage u zadnjem dijelu karoserije pravi neugodne probleme na konektorima

 

Antifriz

Sistem hlađenja ne dihtuje dobro kod nekih primjeraka. Primjetni su gubici tečnosti na šelnama i crijevima.

 

IMG 20220421 081642 751x1024

Plivajući zamajac se smatra potrošnim dijelom, i spada u jednu od skupljih popravki na ovom automobilu

 

Više informacija o modelu Audi A4 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...