Honda Accord (2008–2015)

Nepravedno zapostavljena

Japanska limuzina nije bila baš popularna u Evropi. Nekog posebnog razloga nema pa se može pretpostaviti da je nešto viša cijena u odnosu na konkurenciju presudan faktor...
06 Decembar 2016

Nepravedno zapostavljena

Honda Accord (2008–2015) 2.2 i-DTEC (150 KS)

Osma generacija Honde Accord solidna je limuzina. Nešto manja ponuda prostora lako se oprosti kada se sjedne za upravljač. Položaj vozača je gotovo idealan, a isto se mogu opisati i vozne osobine koje su u odnosu na evropske slične proizvode barem korak ispred. Dosadašnja iskustva su potvrdila da su svi Hondini motori, bilo da se radi o benzincima ili dizelašima, vrlo izdržljivi i pouzdani. Isto vrijedi i za mjenjače bez obzira na to da li je u pitanju manuelni ili automatski.

Honda Accord 2011 1280 1fa6ddf2abc32d06103ffe74a1cee9c06f

Dizelaš sa 2.2 litara radne zapremine nudi se sa dva nivoa snage: 150 i 180 KS. U svakom slučaju elastičnost je izražena. Vlasnici su vrlo rijetko prijavljivali probleme sa DPF filterom. Kasnije je utvrđeno da je za loše čišćenje kriva elektronika. Fabrika je zbog toga pozivala na vanredni servis gdje je o svom trošku ugrađivala novi ECU. Iako je 2.2 dizel motor izvrstan, kod nas nije baš poželjan jer su troškovi registracije dosta visoki. Kada već spominjemo opozive, moramo reći da je bio jedan zbog serijske greške na suvozačevom vazdušnom jastuku.

Honda Accord 2011 1280 cf2089eff2383b9b7f8a2ab940a83e54b4

Zbog velikog obrtnog momenta kvačilo ne traje onoliko dugo koliko se očekuje. Samo su vozači sa istančanim osjećajem u lijevom stopalu sa jednim setom kvačila mogli preći više od 100.000 km. Što se mehanike tiče nema nikakvih problema pa su sve komponente na ovjesu dugotrajne. Razni zvukovi i zazori počinju se pojavljivati tek poslije 250–300.000 km. Unutrašnjost je prilično kvalitetna, ali neke komponente odaju pređenu kilometražu. U prvom redu to se odnosi na ručicu mjenjača koja u krajnjem slučaju ostane u ruci.

Honda Accord 2011 1280 1f894ab1d31269aa9a345e05f162c8d0b9

Zapravo najveći problem Accorda je korozija. Neki su površinsku koroziju pokušali minimizirati, ali pritužbe kupaca bile su glasnije. Korozija se javlja na rubovima vrata i hauba, rubu oko krovnog otvora i na svim dijelovima ovjesa. Izuzev ružnog izgleda ostalih posljedica nema jer nijedan noseći dio karoserije nije popuštao zbog toga. Vlasnici bilo koje se hvale niskim troškovima eksploatacije ali treba imati na umu da je kod nas servisiranje Honde gotovo nemoguća misija. 

 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.2i-DTEC (150 KS)
Prosječno 7,2
Najmanje 5,1
Najviše 11,2

Prednosti

Odličan osjećaj za komandama, dobro podešeno ogibljenje, čvrsta karoserija, motor 2.2 i-DTEC, akustična izolacija

Mane

Rad automatskog mjenjača, pojava korozije na rubovima karoserije i ovjesu, kratak radni vijek kvačila

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 2.199 ccm
Snaga 150 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 350 Nm pri 2.000 o/min
Najveća brzina 207 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10 s
Dimenzije DxŠxV 472 x 184 x 144 cm
Masa 1.615 kg
Osovinski razmak 270 cm
Prtljažnik 467 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2008. Honda predstavila osmu generaciju modela Accord

• 2009. U Ženevi otkrivena verzija Accord Type S koja pruža više sportskog užitka

• 2010. Dolazi do promjene i poboljšanja paketa opreme

• 2011. Izveden redizajn uz prilagođavanje pogonskih grupa strožim propisima o izduvnim gasovima




⚠️ Obrati pažnju:

Slika1 (1)

Kod snažnog dizel motora sa velikim obrtnim momentom prvo strada set kvačila

 

Slika2 (1)

Rđa je prisutna svugdje, pogotovo na donjem postroju i rubovima karoserije 

 

Slika3 (1)

Zbog pogrešnog softvera, prve serije sa dizel motorima imale su problema sa regeneracijom filtera

 

Više informacija o modelu Honda Accord pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Hyundai Tucson 1.6 T-GDI

Omiljeni izbor fizičkih lica

Hyundai je na evropskom tržištu do sada proizveo i prodao više od dva miliona Tucsona, što je ...