Renault Captur

Naprijed revolucija, nazad evolucija

Druga generacija Captura na tržištu je od 2019. godine, tako da aktuelni redizajn dolazi u pravom trenutku i donosi neophodnu vizuelnu svježinu. Prednji dio vozila pretrpio je značajne promjene dok se pozadina minimalno promijenila...
22 Maj 2024

Naprijed revolucija, nazad evolucija

Francuski dizajner Giles Vidal prešao je 2020. godine iz Peugeota u Renault. Dobio je težak zadatak da ponudi zamjenu za zanimljiv i originalan dizajnerski jezik koji je utemeljio Holanđanin Laurens van den Acker. Prvi Vidalov rad bila je retro verzija Renaulta 5, a drugi je redizajn Captura. Ako je suditi prema izgledu novog Captura, nježne i valovite linije s Vidalom postaju stvar prošlost, a na scenu stupa uglastiji dizajn. Vizuelne promjene su velike sprijeda.

New Renault Captur E Tech Hybrid   Esprit Alpine version 005

Tu su u prvom planu nova glavna LED svjetla i trodijelna dnevna. Branik je postao izražajniji, a veliki hromirani Renaultov logotip i maska hladnjaka zamijenjeni su s jednostavnim panelima. I dok je s prednje strane izgubio dosadašnju nježnost, ona je uprkos modernizaciji branika, zadržana pozadi, gdje su zaobljena svjetla oblikom ostala ista, ali uz izmijenjenu grafiku. S redizajnom su ponuđene i neke nove karoserijske boje, pa je kupcima na raspolaganju čak 14 različitih jednobojnih i dvobojnih kombinacija. Tu su i modernizovani aluminijumski naplaci dostupni u rasponu od 17 do 19-inča, dok će osnovni model dolaziti sa čeličnim točkovima.

New Renault Captur E Tech Hybrid   Esprit Alpine version 008

U Renaultu s nestrpljenjem očekuju prve reakcije javnosti na promjene, jer je riječ o jednom od njegovih najuspješnijih modela, koji drži 30% tržišta u segmentu kompaktnih crossovera. U enterijeru su napravljene velike promjene, koje su prije svega fokusirane na centralni greben gdje više nema klasičnih komandi klima uređaja. One su sada kao i brojne ostale nove funkcije integrisane u multimedijalni sistem, odnosno na dodir osjetljivi centralni ekran. S eliminacijom komandi klima uređaja Renault je morao u Captur da instalira potpuno novi upravljački softver i prilagodi multimedijalni sistem novim funkcijama.

New Renault Captur E Tech Hybrid   Esprit Alpine version 007

Zahvaljujući Android Automotive platformi sada je u multimedijalni sistem moguće instalirati 50 različitih aplikacija među kojima su i Google Maps i asistencija s efikasnim glasovnim kontrolama. Sve to trebalo bi dodatno da motiviše mlađe kupce da se odluče za kupovinu Captura. U Renaultu ističu kako uz ovaj model nude i i mnoštvo najsavremenijih sistema asistencije u vožnji, među kojima je sistem nadzora okoline vozila, s detekcijom opasnih situacija i automatskim kočenjem u cilju izbjegavanja najgoreg, odnosno smanjivanjem posljedica.

New Renault Captur E Tech Hybrid   Esprit Alpine version 035

Velike promjene napravljene su i uvođenjem nove linije presvlaka sjedišta s modernizovanim dezenima i recikliranim materijalima, koji se mogu ponovo reciklirati. Dimenzijski prostor u oba reda kabine ostao je na nivou prethodnika. To znači da će i nakon redizajna Captur biti jedan od najkomfornijih predstavnika u klasi s prtljažnikom zapremine u rasponu od 326 do 422 litra. Pogonski segment čine ulazni 0,9-litarski trocilindarski benzinac sa 90 KS, a slijede tri blaga hibrida sa 140, 155 i 160 KS koji su zasnovani na 1.3 Tce turbobenzincu. U ponudi je i plinski pogon zasnovan na 0.9 Tce agregatu, koji ima 100 KS. Vrh tehnološke ponude predstavlja E-Tech hibridni model s 1,6-litarskim atmosferskim benzincem i elektromotorom, koji zajedno imaju 145 KS. Novi Captur već je dostupan evropskim kupcima po ulaznoj cijeni od 22.950 eura. 

New Renault Captur E Tech Hybrid   Esprit Alpine version 010

MITSUBISHIJEV KLON 
Poput originalnog modela, i redizajnirani Captur veoma brzo je nakon premijere dobio klon u vidu Mitsubishi ASX modela. U Mitsubishiji ističu da je ASX automobil namijenjen širokom krugu kupaca, a prije svega mladim porodičnim ljudima, koji u enterijeru traže savremenu tehnologiju kombinovanu sa puno slobodnog prostora i praktičnim prtljažnikom. Suštinski najveće vizuelne razlike između ova dva modela nudi prednji dio vozila, gdje je osim Mitsubishijevog logotipa ugrađena i specifična maska hladnjaka. Drugačiji dizajn nude i oba branika, a tu su i specifično oblikovani aluminijumski naplaci. Na mjestu Renaultovog logotipa pozadi je kod Mitsubishija ugrađena nadzorna kamera, dok je grafika LED svjetala ostala ista. 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...