Maserati MCPura

Novo ime i čistokrvni superautomobil

Maserati je, uprkos pritiscima tržišta, odlučio ostati vjeran tradicionalnom superautomobilu bez hibridne asistencije. Ostaje da se vidi hoće li ovaj potez privući prave entuzijaste...
10 Juli 2025

Novo ime i čistokrvni superautomobil

Maserati je za 2026. odlučio da svom najboljem modelu podari blagi redizajn i novo ime – MCPura – naglašavajući povratak jednostavnosti i čistoće vozačkog iskustva. Iako je MC20 debitovao 2020. s ambicijom da preporodi brend, prodaja nije ispunila očekivanja uprkos sjajnim kritikama, a tržište superautomobila ostalo je nepokolebljivo.

Maserati mcpura   statica in esterno

Naziv MCPura dolazi od “Maserati Corse (trkački DNK)” i italijanske riječi „pura“ (čisto), simbolizujući odmak od hibridne trke kojom idu rivali poput Ferrari 296 ili McLaren Artura. Umjesto električne pomoći, MCPura ostaje vjerna tradicionalnom benzinskom pogonu. Tehnički, razlike su minimalne – i dalje je tu monokok šasija od ugljeničnih vlakana, 3.0-litarski V6 s dva turbopunjača koji razvija 621 KS i pogoni zadnje točkove, te kabrio verzija Cielo.

Maserati mcpura   in studio

Promjene su uglavnom estetske i obuhvataju nove branike, diskretno dorađenu aerodinamiku, nove boje karoserije i više Alcantare u kabini. Motor ostaje fascinantan inženjerski komad – inspirisan Alfa Romeo V6 motorom koji vodi porijeklo od Ferrarijevog V8, koristi jedinstvenu pre-komoru sagorijevanja s dodatnom svjećicom za brže i čišće sagorijevanje.

Maserati mcpura   statica in esterno (1)

Snaga od 621 KS se razvija na 7.500 o/min, a maksimalni obrtni moment od 730 Nm dostupan je između 3.000 i 5.500 o/min. Mjenjač je isti osmostepeni Tremec poznat iz Corvette.

Maserati mcpura   in studio (3)

Aerodinamika je usavršena uz pomoć italijanske trkačke legende Dallara, pa sada uključuje opcioni veći spojler, dizajn inspirisan GT2 Stradale verzijom i optimizovan protok vazduha ispod automobila. 

Maserati mcpura   in studio (4)

Unutrašnjost je oplemenjena novim Alcantara presvlakama, opcioni volan od ugljeničnih vlakana sa svjetlosnim indikatorima mjenjača preuzet je iz GT2 Stradale, a centralni ekran sada nudi „Performance Pages“ sa detaljnim podacima o radu vozila. Inače, kabina zadržava prepoznatljivo minimalistički dizajn iz MC20.

Maserati mcpura   statica in esterno (4)

Narudžbe kreću već sutra, a prve isporuke očekuju se krajem 2025. Cijene će biti objavljene naknadno.

IZDVOJENI TEST


Test – Audi A5 2.0 TDI Quattro S Tronic

Napredak kroz dizajn, tehniku i multimediju

Podmlađujući jedan od svojih do sada najvažnijih modela Audi je odlučio da mu promijeni i ime,...