Ferrari Amalfi

Novi izgled, stari dobri V8

Novi Ferrari Amalfi obećava više stila, snage i udobnosti nego ikad prije. Nasljednik Rome donosi prefinjeni dizajn i pravi V8 karakter za one koji žele GT iskustvo bez kompromisa...
03 Juli 2025

Novi izgled, stari dobri V8

Ferrari je zvanično predstavio svoj najnoviji model – Amalfi, elegantno kupe vozilo s motorom naprijed i četiri sjedišta, nasljednika popularne Rome, a iako preuzima mnogo toga od prethodnika, uključujući prepoznatljive proporcije i siluetu, donosi osvježen dizajn prednjeg kraja koji se usklađuje s novim korporativnim stilom marke, kao i temeljno redizajniran enterijer. Srce automobila ostaje poznati 3.8-litarski biturbo V8, ali sada oslobađa još više snage.

2027 ferrari amalfi

U pogledu proporcija, Amalfi je gotovo preslikan iz Rome – s naglašenim zadnjim bokovima, zašiljenim prednjim dijelom i elegantno oblikovanim poklopcem motora.

2027 ferrari amalfi (1)

Prednji kraj dobio je tzv. „sharknose“ dizajn kakav smo već vidjeli na modelima SF90 i 12Cilindri – crna horizontalna traka povezuje vitka LED svjetla i daje automobilu oštriji, moderniji izgled. Zadnji kraj zadržava prepoznatljive četiri svjetlosne grupe, koje su sada povezane crnim ukrasnim elementom.

2027 ferrari amalfi (3)

Najveća promjena je u kabini jer je Ferrari napokon poslušao svoje kupce i uklonio iritantne kapacitivne tastere sa volana, zamijenivši ih pravim fizičkim komandama koje nude bolji osjećaj i upotrebljivost. 

2027 ferrari amalfi (4)

Start dugme više nije kapacitivno već pravo, od titanijuma, postavljeno na lijevoj strani – prava poslastica za tradicionaliste. Ovo je jasan znak da Ferrari sluša one koji zaista voze ove automobile.

2027 ferrari amalfi (8)

Ispod poklopca motora se nalazi provjereni 3.8-litarski biturbo V8, sada s 631 KS, što je 19 konja više nego kod Rome. Obrtni moment ostaje isti – 760 Nm, a snaga se prenosi na zadnje točkove preko osmostepenog automatskog mjenjača s dvostrukim kvačilom. 

2027 ferrari amalfi (6)

Zvanično obećano ubrzanje do 100 km/h je 3,3 sekunde, uz maksimalnu brzinu od 320 km/h. Više snage je dobijeno zahvaljujući lakšim bregastim osovinama, preciznijem blok-motoru, ulju niže viskoznosti i fino podešenoj elektronici turbopunjača. Tehnologija nije zanemarena – Amalfi koristi novi brake-by-wire sistem preuzet sa modela 296 i 12Cilindri, nudeći precizniji odziv pedale kočnice. 

2027 ferrari amalfi (7)

Pozadi se nalazi aktivni spojler koji se automatski podiže pri većim brzinama kako bi poboljšao stabilnost. U najagresivnijem od tri podešavanja, Ferrari tvrdi da spojler generiše 110 kg potiska pri 250 km/h, uz minimalno povećanje otpora vazduha. Još jedna od važnih novina je Ferrari Side Slip Control 6.1, sofisticirani sistem koji nadgleda sve parametre – ugao upravljača, pomjeranje vješanja i drugo – kako bi osigurao maksimalno prijanjanje i optimalne performanse u svakoj situaciji. 

2027 ferrari amalfi (11)

Naravno, tu su i savremeni ADAS sistemi za bezbjednost putnika, poput adaptivnog tempomata, automatskog kočenja u nuždi, upozorenja na napuštanje trake i asistencije za održavanje vozila u traci.

2027 ferrari amalfi (10)

Još nema zvaničnog datuma početka isporuka, ali se očekuje da će prvi primjerci sići s proizvodne trake prije kraja godine. Ljubitelje otvorene vožnje obradovaće vijest da Ferrari već ima registrovano ime Amalfi Spider, pa je samo pitanje vremena kada će i ta verzija biti predstavljena. 

2027 ferrari amalfi (12)

Za poređenje, Roma je koštala oko 230.000 eura kada je napustila proizvodnju 2024. godine, dok se za Amalfi očekuje startna cijena bliža 280.000–300.000 eura, uzimajući u obzir inflaciju i carine.

IZDVOJENI TEST


Test – Audi A5 2.0 TDI Quattro S Tronic

Napredak kroz dizajn, tehniku i multimediju

Podmlađujući jedan od svojih do sada najvažnijih modela Audi je odlučio da mu promijeni i ime,...