Pagani Huayra Codalunga Speedster
Izgubio krov, ali dobio ručni mjenjač
Huayra Codalunga Speedster sa sobom donosi klasični šarm trkaćih prototipova iz šezdesetih godina prošlog vijeka, uz ručni mjenjač i brutalni V12 agregat – Pagani ponovno spaja umjetnost, snagu i ekskluzivnost u samo deset primjeraka...
Pagani je ponovo podigao ljestvicu u svijetu hiperautomobila predstavljanjem Huayra Codalunga Speedster verzije – spektakularnog modela bez krova, ali sa ručnim mjenjačem kako bi odao počast trkaćim prototipovima iz šezdesetih godina. Ovo nije samo još jedna Huayra, već rijedak dragulj dizajniran za one koji žele čistu vozačku emociju i beskompromisnu eleganciju.
.webp)
Codalunga, što na italijanskom znači „dugi rep“, inspirisana je klasičnim sportskim prototipovima poput Porschea 908 LH, Alfa Romea Tipo 33/2 i Alpine A220 – legendi koje su s izduženom karoserijom lovile maksimalne brzine na stazama poput Le Mansa. Novi Speedster je impozantno dug – preko 25 cm duži od standardne Huayre, sa ukupnom dužinom od 4,91 metar.
.webp)
Za razliku od većine Huayra modela, uključujući prethodni Codalunga coupe (proizveden u samo pet primjeraka), Speedster kupcima nudi izbor između sedmostepenog manuelnog ili sekvencijalnog mjenjača. Ovo je tek drugi put da Pagani nudi Huayru sa ručnim mjenjačem – nakon prošlogodišnjeg unikatnog modela Epitome.
.webp)
Pod poklopcem motora je poznati Mercedes-AMG 6.0-litarski V12 sa dva turbo-punjača koji razvija impresivnih 864 KS i 1100 Nm obrtnog momenta – isti agregat koji pokreće i noviju Pagani Utopiju.
.webp)
Unutrašnjost Codalunga Speedstera odiše retro šarmom i luksuzom koji podsjeća na zlatno doba trkaćih prototipova. Umjesto naglašenih ugljeničnih vlakana, dizajneri su se odlučili za jednostavniji, klasičniji pristup sa detaljima od mahagonija na volanu i ručici mjenjača, dok novi uzorak tapaciranja ima vez inspirisan Pagani izduvnim završecima.
.webp)
Planirana je izuzetno mala serija od samo 10 primjeraka, homologovanih globalno, s isporukama koje bi trebalo da počnu sljedeće godine.
.webp)
Iako još nije službeno potvrđeno da su svi automobili unaprijed prodati, poznavajući Pagani i njegovu klijentelu, malo je vjerovatno da je ijedan ostao slobodan.