Audi A1 (2010–2018)

Mladalački i kvalitetan gradski automobil

Audi A1 je izašao na tržište kao kompaktni gradski automobil koji cilja na vozače koji cijene sofisticirani stil i brz ritam života. Ovaj automobil se izdvaja od ostalih konkurenata u svom segmentu zahvaljujući reputaciji vrhunskog kvaliteta i atraktivnom dizajnu...
28 April 2023

Mladalački i kvalitetan gradski automobil

Audi A1 (2010–2018) 1.4 TFSI (122 KS)

Nakon neuspješnog prethodnika A2 koji je bio prilično skup i izrazito ekstravagantan u dizajnu, Audi A1 se pojavio na tržištu 2010. godine kao znatno uspješniji model. Zahvaljujući svojoj klasičnoj i prepoznatljivoj estetici te visokom kvalitetu izrade, Audi A1 je na tržištu polovnih vozila visoko cijenjen među ljubiteljima gradskih automobila, pogotovo kod mlađih vozača. Ovaj model koristi VW platformu PQ25 koja se takođe koristi u VW Polu i Seat Ibizi, ali je širi od svojih srodnika. Enterijer je sportski i namijenjen mlađim vozačima, a kokpit je napravljen od vrhunskih materijala i precizno montiran s izvrsnom završnom obradom, što odmah daje do znanja da se radi o premium vozilu.

Audi A1 2011 1600 4b

Vožnja je udobna i bez iritantnih škripavih zvukova, posebno ako odaberete primjerak s bogatom opremom. Prednja sjedišta u Audi A1 su izuzetno ergonomski i funkcionalno dizajnirana, tako da su svi kontrolni elementi lako dostupni. Sportska sjedišta su oblikovana tako da dobro drže tijelo prilikom oštrih krivina, a presvlake su otporne na habanje. Međutim, s  obzirom na to da se radi o gradskom automobilu, zadnja klupa nije naročito prostrana i udobna za putnike višeg rasta ili odrasle osobe, više je namijenjena djeci i nižim putnicima.

Audi A1 2011 1600 06

Zapremina prtljažnog prostora od 270 litara je u skladu s veličinom ovog segmenta automobila. Preglednost iz vozila i vozne karakteristike su visoko ocijenjene od strane vlasnika, bilo u gradu ili na otvorenoj cesti, a vješanje je prilagođeno za udobnu vožnju, što ga razlikuje od sličnih vozila na istoj platformi. Pogonski agregat je dobro poznati turbobenzinac VW Grupe zapremine 1,4 litara koji isporučuje 122 KS i čini ovog mališana veoma živahnim. Sa svojom snagom i obrtnim momentom od 200 Nm, na 1.500 o/min neće izdati ni pri većem usponu, ni pri naglim ubrzanjima. Iako se pokazao kao veoma pouzdan automobil, A1 ipak ima svojih mana. Jedna od njih je čest problem sa turbinom.

Audi A1 2011 1600 8b

Problem se ogleda u nedostatku snage, povećanoj potrošnji ulja, crnom dimu na izduvnim gasovima i  buci pri ubrzanju. Vlasnici se žale na visoku potrošnju motornog ulja, što može biti rezultat istrošenih ili neodgovarajućih klipnih prstenova. Audi A1, iako izuzetno kvalitetno izrađen, može imati neke uobičajene probleme sa električnim krovnim prozorima i mogućim pojavama vlage u zadnjim svjetlima. Takođe, preporučuje se da se prilikom kupovine provjeri stanje kvačila, kako bi se izbjegli eventualni problemi sa neugodnim vibracijama i bukom prilikom mijenjanja stepena prenosa. Preporučuje se i provjera stanja komponenti vješanja, posebno ako se automobil vozio po lošim putevima. Jedina mana ovog odličnog gradskog automobila je visoka cijena na tržištu polovnjaka, što je uobičajeno za Audijeve modele u svim segmentima.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.4 TFSI (122 KS)
Prosječno 7,4
Najmanje 7,1
Najviše 8,2

Prednosti

Udobnost, kvalitet izrade, sportski nastrojen enterijer, vozne karakteristike, atraktivnost

Mane

Turbina, potrošnja ulja, krovni prozor, set kvačila, vlaga u svjetlima, visoka cijena

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.390 ccm
Snaga 122 KS pri 5.000 o/min
Max obrtni momenat 200 Nm pri 1.500 o/min
Najveća brzina 203 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 8,9 s
Dimenzije DxŠxV 395 x 174 x 141 cm
Masa 1.175 kg
Osovinski razmak 246.9 cm
Prtljažnik 270 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2010. Audi A1 predstavljen na sajmu u Ženevi

• 2011. Na sajmu automobila u Tokiju prikazana Sportback verzija

• 2014. Audi A1 doživio redizajn i dobio nove pogonske jedinice

• 2018. Kraj proizvodnje Audija A1



⚠️ Obrati pažnju:

Audia1turbina1

Čest problem sa turbinom. Problem se ogleda u nedostatku snage i povećanoj potrošnji ulja

 

Audia1svijetlo2

Mnogi vlasnici su prijavljivali pojavu vlage u zadnjim svjetlima, što se rješava zamjenom dihtunga

 

Audia1siber3

Elektromotor krovnog prozora je sklon kvarenju, a prvi znak je neobičan zvuk prilikom otvaranja i zatvaranja

 

Više informacija o modelu Audi A3 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...