Ford Mondeo (2010–2014)
Među najboljima u klasi
Iako često ignorisan, Ford Mondeo se može smatrati solidnim izborom za one koji traže prostran i udoban automobil kvalitetne izrade i dobrih performansi. Uz to, Mondeo nudi i zadovoljavajuće vozne karakteristike koje će zainteresovati iskusnije vozače...
Ford Mondeo (2010–2014) 1.6 duratec (120 KS)
Ford Mondeo treće generacije predstavljen je na Ženevskom sajmu automobila 2007. godine i dostupan je u tri različite karoserijske varijante: hatchback, limuzina i karavan. Ova generacija se izdvaja od prethodne po svojim dinamičnim i elegantnim linijama, uključujući i dvodijelnu masku i oštre linije prednjih svjetala. Mondeo treće generacije koristi istu platformu kao i Mazda 6 i Volvo S80, što je rezultat saradnje Forda, Mazde i Volva. Ovaj model ima multilink vješanje za bolju stabilnost i udobnost vožnje.
Mondeo je među poznavaocima automobila prepoznatljiv kao jedna od najdinamičnijih limuzina u klasi, s preciznim upravljačem i mjenjačem koji omogućuju vrhunsku vožnju kako na otvorenim cestama tako i u oštrim krivinama. Udobnost i komfor su naglašeni kao ključne karakteristike ovog modela. Kabina je napravljena od kvalitetnijih materijala u odnosu na prethodne generacije, a centralni displej HMI sistema prikazuje sve informacije o vožnji. Sjedišta su mekana i udobna, a automobil nudi prostor za četiri odrasle osobe višeg rasta za ugodnu vožnju na dužim relacijama. Mondeo obično dolazi s bogatom dodatnom opremom i najvišom ocjenom bezbjednosnih sistema na testovima.
Ford Mondeo nudi prostrani prtljažni prostor od 486 litara koji se može proširiti do 1.390 litara. Jedna od velikih prednosti ovog modela je njegova pristupačna cijena na tržištu polovnjaka i rasprostranjena servisna mreža. Pogonski 1.6-litarski benzinski motor sa 120 KS, koji se uz redovno održavanje pokazao kao pouzdan i izdržljiv, nije vrlo popularan među kupcima koji uvijek radije biraju Fordove dizele. Vozači bi trebalo da budu oprezni ako koriste automobil za čestu gradsku i agresivnu vožnju, jer se plivajući zamajac može brže trošiti, što nije slučaj samo kod ovog modela.
Takođe, pojedini vlasnici su prijavili probleme s tempomatom i hidrauličnim servo volanom. U nekim primjerima, plastični dijelovi unutrašnjosti mogu se lako oštetiti, a krovni prozor i otvor antene mogu propuštati vodu. Pri kupovini polovnog Mondea, važno je pregledati stanje vješanja i kočionog sistema, s obzirom na to da se brzo troše zbog česte gradske vožnje i loših cesta.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6 duratec (120 KS) |
Prosječno |
7,6 |
Najmanje |
6,4 |
Najviše |
9,3 |
Prednosti
Udobnost, prostranost, prtljažni prostor, pouzdanost benzinskog agregata, upravljivost, kvalitet izrade, potrošnja
Mane
Set kvačila, servo volan, tempomat, prodiranje vode, vješanje, kočioni sistem, plivajući zamajac
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.997 ccm |
Snaga |
120 KS pri 6.300 o/min |
Max obrtni momenat |
160 Nm pri 4.100 o/min |
Najveća brzina |
195 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
12,3 s |
Dimenzije DxŠxV |
478 x 188 x 150 cm |
Masa |
1.435 kg |
Osovinski razmak |
285 cm |
Prtljažnik |
486–1.390 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2007. Na sajmu u Ženevi predstavljena treća generacija Forda Mondeo
• 2010. Treća generacija Mondea je redizajnirana
• 2014. Na tržište dolazi četvrta generacija Forda Mondeo
⚠️ Obrati pažnju:
Pojedini vlasnici su prijavili probleme s tempomatom i hidrauličnim servo volanom.
Na pojedinim primjercima dolazi do prodora vode u unutrašnjost na krovnom prozoru i anteni
Kočioni sistem se brže troši zbog česte gradske vožnje i naglih kočenja, tako da ga treba pregledati
Više informacija o modelu Ford Mondeo pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.