Bunjo Grupacija
Dongfeng i DFSK već na četiri lokacije
Pod okriljem Bunjo Grupacije, generalnog uvoznika kineskih automobilskih brendova Dongfeng i DFSK Fengon, u 2025. godini započela je njihova snažna promocija i afirmacija širom Bosne i Hercegovine...
Jedna od najvećih automobilskih kompanija na domaćem tržištu, sarajevska Bunjo Grupacija u fazi je širenja prodajno-servisne mreže za kineske automobilske brendove Dongfeng i DFSK Fengon. U kratkom vremenskom roku, pored centralnog prodajno-servisnog centra koji se nalazi u Sarajevu, u saradnji s novim i ambicioznim partnerima otvorena su još tri regionalna centra u Banjaluci, Mostaru i Cazinu, a trenutno su u toku pregovori za još nekoliko lokacija.

„Naša poslovna djelatnost od 1990. godine obuhvata promociju, prodaju i postprodaju za veliki broj automobilskih brendova. Među njima se nalaze zaista velika imena iz svijeta automobila poput Toyote, Škode i Honde, a trenutno smo fokusirani na afirmaciju svjetski poznatih i priznatih kineskih automobilskih brendova Donfenga i DFSK Fengona. Riječ je o proizvođačima koji imaju veliki potencijal i široku paletu domaćim kupcima zanimljivih modela, među kojima prednjače oni krosover i SUV koncepta. Sve njih karakteriše odličan odnos uloženog i dobijenog, odnosno bogata serijska oprema, koju mnogi konkurenti ne mogu niti su je ikada nudili u istom cjenovnom rangu u kojem se danas nalaze Donfeng i DFSK Fengonˮ, kazao je Adis Bunjo iz Bunjo Grupacije.

Podsjećamo da je Dongfeng jedan od vodećih kineskih brendova, poznat po inovativnoj tehnologiji i raznovrsnoj paleti modela. Ovaj brend se, između ostalog, sve više fokusira na razvoj hibridnih i električnih vozila pružajući ekološki prihvatljive opcije, koje smanjuju emisiju štetnih gasova i doprinose očuvanju životne sredine.
.webp)
U našoj zemlji trenutno je najpopularniji model Dongfeng Forting T5 Evo, koji je i širom svijeta stekao velike simpatije, o čemu najbolje svjedoči do sada prodatih 1,9 miliona jedinica. Za njegov pogon koristi se Mitsubishijev agregat, a uz sam automobil dolazi osmogodišnja garancija ili do 150.000 pređenih kilometara. DFSK je nešto mlađi brend od Dongfenga, koji je, prema riječima domaćih predstavnika, treći najveći kineski brend automobila. Na domaćem tržištu kupcima su trenutno najzanimljivija dva njegova modela: DFSK 500 i 600.

„DFSK 600 je vozilo koje ima sedam sjedala i opremljeno je sa najnovijom tehnologijom i bogatim sadržajima poput kožnog enterijera, osam kamera, panorama krova, masažnih sjedala, automatske klimatizacije i slično. Njegova početna cijena je za naše uslove nevjerovatnih 45.000 KM, a s najboljim paketom opreme 50.000. Odličnu cijenu ima i manji model 500, koji je dostupan već od 35.000 KM. Kineski automobili imaju veliki potencijal kojeg prepoznaje sve veći broj prodavaca i kupaca u našoj zemlji, zbog čega ne treba sumnjati u njihovu dugoročnu afirmaciju iz koje sa svim svojim potencijalima stoji jedna velika domaća automobilska kompanija kakva je Bunjo Grupacijaˮ, poručio je Adis Bunjo.