Škoda Elroq ponuđen domaćim kupcima
Kompaktnija verzija raskošnog Enyaqa
Škoda je domaćim kupcima ponudila svoj novi kompaktni električni SUV od kojeg se očekuje da dodatno afirmiše paletu električnih automobila, koju je do sada predstavljao samo raskošni, ali bh. kupcima preskupi Enyaq…
Najnoviji model iz Škodinog električnog programa zasnovan je na novom dizajnerskom jeziku Modern Solid, koji je odnedavno preuzeo i redizajnirani Enyaq. Najupečatljiviji je prednji dio vozila s elegantnom LED trakom, koja se proteže duž Tech-Deck maske. Elroq je gabaritno praktično smanjena verzija popularnog Enyaqa, ali sa zadržanim ključnim proporcijama.

S dužinom od 4.488 mm, kraći je 161 mm od većeg modela, dok je istovremeno pet milimetara širi (1.884 mm) i devet viši (1.625 mm). Međuosovinski razmak je identičan i iznosi 2.770 mm, što znači da se kompaktnije dimenzije nisu negativno odrazile na prostor u kabini. Unutrašnjost se oslanja na dobro poznatu MEB platformu, što omogućava izvrsnu iskoristivost prostora.

Posebno se ističe raskošna ponuda prostora za putnike u drugom redu, gdje noge dobijaju dodatne centimetre slobode. Visina prostora za glavu iznosi 1.056 mm naprijed i 990 mm pozadi. Prtljažnik s osnovnim kapacitetom od 470 litara jedno je od najboljih ostvarenja u klasi, a preklapanjem zadnjih sjedišta može da se poveća do impresivnih 1.580 litara.

Dodatni pretinci s bočnih strana prtljažnika i posebna mrežica za kablove dio su rješenja Simply Clever, dok podesiva visina poklopca prtljažnika omogućava da se on brzo prilagodi pri tovarenju prtljaga. Kabina prati estetiku i funkcionalnost Enyaqa, uključujući i 13-inčni centralni ekran s novim grafičkim prikazom.

Ova nadogradnja, koju Elroq dijeli s novim Superbom i Kodiakom, donosi poboljšanu preglednost i osjetno brže odzive na zadatke komande. Elroq ne donosi revolucionarne tehničke promjene u odnosu na Enyaq, već se oslanja na provjerene električne pogonske sklopove. Domaćim kupcima ponuđene su dvije verzije sa zadnjim pogonom.

Ulazni model ima 150 kW pogonskog potencijala i za njega treba izdvojiti 72.512 KM. Iznad njega je jači model od 210 kW za koji Škoda u startu traži 83.079 KM. Slabija verzija kombinovana je sa baterijom od 63 kWh, dok jača ima baterijski sklop od 82 kWh. Škoda uz jeftiniji model deklariše autonomiju od 428 kilometara, dok jači na raspolaganju ima 581 kilometar.

Ovdje treba dodati da sistem termalne regulacije baterije osigurava optimalnu efikasnost, uključujući hlađenje tečnošću i funkciju predgrijavanja koja poboljšava brzinu punjenja na brzim stanicama. Ovaj proces može se aktivirati automatski putem navigacijskog sistema ili ručno kroz multimediju. Uz konstantni nadzor temperature i stanja napunjenosti, Elroq nudi efikasnu kontrolu performanse i duži radni vijek trajanja baterije.