Citroen DS4 (2011–2015)

Luksuzna alternativa unutar brenda

DS4 iz perioda 2011–2015. jeste kompakt s premijum ambicijama, koji se ističe nekonvencionalnim dizajnom i bogatom opremom. Uz atraktivnu formu, nudi i solidne dizelske motore, ali sa sobom nosi i određene slabosti po pitanju udobnosti i dugoročne pouzdanosti...
07 April 2025

Luksuzna alternativa unutar brenda

Citroen DS4 (2011–2015) 2.0 HDi (163 KS)

DS4 je luksuznija i elegantnija verzija modela Citroëna C4, koja se pozicionira između klasičnih kompaktnih modela i premijum segmenta, a privlači pažnju svojim nekonvencionalnim dizajnom, podignutom karoserijom i sportskim linijama. Na tržištu polovnih automobila, DS4 se često poredi sa konkurentima poput Audija A3, BMW-a serije 1 i Mercedesa A-klase.

Citroen DS4 2012 1280 0cee616a6a26c7351d9c9a14b26896a630

U poređenju sa njemačkim rivalima, DS4 nudi više opreme za manje novca, ali i nešto slabiju reputaciju po pitanju dugotrajnosti. Dizelska verzija sa motorom 2.0 HDi od 163 KS smatra se jednom od najboljih opcija u ponudi zbog dobrih performansi i umjerene potrošnje. Enterijer odiše francuskim šarmom, sa kvalitetnim materijalima i zanimljivim dizajnerskim rješenjima. Iako nije najprostraniji u klasi, DS4 nudi dovoljno mjesta za vozača i suvozača, dok je prostor na zadnjoj klupi nešto ograničeniji. Glavne mane DS4 dolaze iz njegovog specifičnog koncepta i stilskih rješenja, koji su ponekad išli nauštrb praktičnosti.

Citroen DS4 2012 1280 91e28dc291fd7318f861f00ef14807f03e

Zadnja bočna stakla su fiksna i ne mogu se spustiti, što mnogima smeta u svakodnevnoj upotrebi. Vješanje je podešeno sportski, što znači da udobnost ispašta na lošim putevima, posebno sa većim točkovima. Preglednost unazad je loša zbog kosog stakla i masivnih C-stubova, što otežava parkiranje. Iako je opremljen bogato, mnogi su se žalili na spor rad multimedije i nepraktičan raspored dugmadi. Zvučna izolacija je solidna, ali na većim brzinama može se čuti šum vjetra sa prednjih stubova. Upravljač je direktan, ali nema povratnu informaciju kao kod nekih sportskih modela.

Citroen DS4 2012 1280 01bf11ec42c9f2d8a137ab74a328310dc3

Dugoročno gledano, održavanje može biti skuplje zbog specifičnih DS dijelova, koji nisu uvijek lako dostupni kao kod klasičnih Citroëna. Što se tiče kvarova, kod modela DS4 2.0 HDi česti su problemi sa EGR ventilom, koji se može zaprljati i izazvati gubitak snage. Takođe, kod viših kilometraža može doći do curenja ulja na spoju motora i mjenjača. Elektronika, naročito senzori parkiranja i centralna jedinica, ponekad pravi probleme i zahtijeva dijagnostiku. Vlasnici prijavljuju i povremene probleme sa zadnjim kočnicama, koje znaju zaribati zbog nepravilnog habanja. Prednje viljuške i gumeni oslonci vješanja relativno brzo stradaju na lošim putevima. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 HDi (163 KS)
Prosječno 5,9
Najmanje 5,4
Najviše 6,8

Prednosti

Atraktivan dizajn, kvalitetna izrada, udobna sjedišta, dobra zvučna izolacija, snažan motor, dobra oprema, stabilan u krivinama, pregledna instrument-tabla, prostran prtljažnik, pouzdan motor.

Mane

Tvrđe vješanje, skuplji dijelovi, loša preglednost nazad, visoka cijena održavanja, elektronika zna da zakaže, slabija preprodajna vrijednost, ograničen prostor na zadnjoj klupi, ponekad grub mjenjač, troškovi servisa iznad prosjeka.

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.968 ccm
Snaga 150 KS pri 3.000 o/min
Max obrtni momenat 360 Nm pri 1.650–3.000 o/min
Najveća brzina 222 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 8,3 s
Dimenzije DxŠxV  434 x 181 x 144 cm
Masa 1.416 kg
Osovinski razmak 263 cm
Prtljažnik 380–1.200 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2011. Predstavljen model DS4 kao premijum alternativa unutar Citroënove ponude, sa naglaskom na dizajn i kvalitet izrade.
• 2013. Osvježenje ponude opreme i manja poboljšanja unutrašnjosti, uz unapređenja u softveru i radu multimedije.
• 2015. Posljednja godina prve generacije, nakon čega brend DS postaje zaseban.

 

 

 

⚠️ Obrati pažnju:

111111111111tzetzuzuurtzutzurtzuuzuzuuz

Problemi sa EGR ventilom kod ovog modela prilično su česti, a najčešći uzrok su naslage čađi

 

222222222222dfbqfbdfdfdfhfghadfhadfh

Curenje ulja na spoju motora i mjenjača javlja se kod starijih primjeraka ili onih s većom kilometražom

 

333afhadfhadfhadfhadfh

Vlasnici prijavljuju i povremene probleme sa zadnjim kočnicama usljed neravnomjernog habanja

 

Više informacija o modelu Citroen DS4 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Mazda CX-80 e-SKYACTIVE MHEV AWD

Pet metara SUV luksuza i dizelska rapsodija

Mazda je svoju SUV paletu proširila sa novim i do sada najvećim modelom. Raskošni CX-80 karakt...