Peugeot 3008 (2020–2023) 1.2 Puretech (130 KS)
Peugeot 3008 druge generacije 2020. godine prošao je redizajn koji mu je donio moderniji izgled i bogatiju tehničku opremu. Kao kompaktni SUV, smjestio se u jedan od najpopularnijih segmenata, gdje se takmiči s modelima poput Volkswagena Tiguana, Škode Karoq i Nissana Qashqaija.
Svojim atraktivnim dizajnom kako izvana tako i unutra Peugeot 3008 ostavlja utisak luksuza i ističe se među konkurencijom. Motor 1.2 PureTech sa 130 KS osigurava dovoljne performanse za svakodnevnu vožnju, dok bi potrošnja, po mnogima, mogla biti malo manja. Unutrašnjost 3008-ice oduševljava futurističkim kokpitom s prepoznatljivim i-Cockpit instrumentima, koji daju posebnu dinamiku vozačkom iskustvu. Među njegovim prednostima ističu se impresivna udobnost, jednostavnost upravljanja i praktičnost, koja ga čini izvrsnim izborom za porodice.
Iako se ponekad događa bezrazložno paljenje signalnih lampica za kontrolu pritiska u pneumaticima ili aktivacija električne parkirne kočnice na bolje opremljenim modelima, te sitnice ne umanjuju ukupnu kvalitet vožnje. Iako vizuelno vrlo atraktivan, Peugeot 3008 ima i svojih nedostataka, pogotovo kada je riječ o udobnosti i dugovječnosti pojedinih komponenti. Prednja sjedišta su udobna, ali zadnja klupa nudi nešto manje prostora za putnike više građe. Tvrđa plastika na nižim dijelovima unutrašnjosti pomalo kvari utisak premijum kvaliteta.
Kod vožnje po lošijim cestama osjeti se da je vješanje bučno, naročito pri prelasku preko rupa ili ležećih policajaca. Iako 1.2 motor nudi pristojne performanse, prilikom jačeg opterećenja osjeća se manjak snage, posebno na uzbrdicama. Zvučna izolacija mogla bi biti bolja, naročito pri većim brzinama, gdje se čuju vjetar i buka s ceste. Na kraju, trocilindrični motor sklon je većoj potrošnji ulja ukoliko se redovno ne održava. Kod polovnih primjeraka Peugeota 3008 1.2 PureTech tri najčešća kvara uključuju probleme sa sistemom ubrizgavanja goriva, koji može dovesti do neravnomjernog rada motora. Drugi čest problem jeste kvar lančanog razvoda, koji se kod ovog motora može rastegnuti ranije nego što bi trebalo. Takođe, poznati su problemi s radom automatskog mjenjača, posebno kod modela s mjenjačem EAT8, koji može trzati prilikom prebacivanja brzina.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.2 Puretech (130 KS) | |
Prosječno | 8.5 |
Najmanje | 7.5 |
Najviše | 9.4 |
TEHNIČKI PODACI | |
Motor | Benzin |
Zapremina | 1.199 ccm |
Snaga | 130 KS pri 5.500 o/min |
Max obrtni momenat | 230 nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina | 188 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h | 9.7 s |
Dimenzije DxŠxV | 444 x 184 x 162 cm |
Masa | 1.320 kg |
Osovinski razmak | 267 cm |
Prtljažnik | 520–1.482 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2020. Predstavljena osvježena verzija sa modernijim dizajnom, novom maskom i unaprijeđenom unutrašnjošću.
• 2021. Uvedene dodatne sigurnosne tehnologije i unaprijeđeni infotainment sistem, što je povećalo privlačnost modela.
• 2022. Poboljšanja u motornoj ponudi i optimizacija agregata PureTech kako bi se smanjile potrošnja i emisija CO2.
⚠️ Obrati pažnju:
Dizne mogu stvarati probleme, što dovodi do neravnomjernog rada motora i gubitka sange
Kod trocilindarskog motora pogonski remen potopljen je u motorno ulje koje ga degradira
Kod modela s automatikom javljaju se trzanje i kašnjenje pri promjeni brzina na manjim brzinama
Više informacija o modelu Peugeot 3008 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.