Peugeot 3008 (2020–2023)

Razumne cijene i skrojen za porodicu

Peugeot 3008 ističe se svojom udobnošću, praktičnošću i prostranošću, nudeći izobilje prostora za putnike i prtljag, što ga čini vrlo atraktivnim, čak i u polovnom stanju. Dobar primjerak nije teško pronaći, jer je trenutna ponuda na tržištu veoma bogata…
07 April 2025

Razumne cijene i skrojen za porodicu

Peugeot 3008 (2020–2023) 1.2 Puretech (130 KS)

Peugeot 3008 druge generacije 2020. godine prošao je redizajn koji mu je donio moderniji izgled i bogatiju tehničku opremu. Kao kompaktni SUV, smjestio se u jedan od najpopularnijih segmenata, gdje se takmiči s modelima poput Volkswagena Tiguana, Škode Karoq i Nissana Qashqaija.

Peugeot 3008 2021 1280 19024e753e0c3802f5fa4538a5d3c1ee6b

Svojim atraktivnim dizajnom kako izvana tako i unutra Peugeot 3008 ostavlja utisak luksuza i ističe se među konkurencijom. Motor 1.2 PureTech sa 130 KS osigurava dovoljne performanse za svakodnevnu vožnju, dok bi potrošnja, po mnogima, mogla biti malo manja. Unutrašnjost 3008-ice oduševljava futurističkim kokpitom s prepoznatljivim i-Cockpit instrumentima, koji daju posebnu dinamiku vozačkom iskustvu. Među njegovim prednostima ističu se impresivna udobnost, jednostavnost upravljanja i praktičnost, koja ga čini izvrsnim izborom za porodice.

Peugeot 3008 2021 1280 cd2db1d3b452250c7ed4e2325027cbca9f

Iako se ponekad događa bezrazložno paljenje signalnih lampica za kontrolu pritiska u pneumaticima ili aktivacija električne parkirne kočnice na bolje opremljenim modelima, te sitnice ne umanjuju ukupnu kvalitet vožnje. Iako vizuelno vrlo atraktivan, Peugeot 3008 ima i svojih nedostataka, pogotovo kada je riječ o udobnosti i dugovječnosti pojedinih komponenti. Prednja sjedišta su udobna, ali zadnja klupa nudi nešto manje prostora za putnike više građe. Tvrđa plastika na nižim dijelovima unutrašnjosti pomalo kvari utisak premijum kvaliteta.

Peugeot 3008 2021 1280 e8e20d030968766ec7a7aefc77a598518e

Kod vožnje po lošijim cestama osjeti se da je vješanje bučno, naročito pri prelasku preko rupa ili ležećih policajaca. Iako 1.2 motor nudi pristojne performanse, prilikom jačeg opterećenja osjeća se manjak snage, posebno na uzbrdicama. Zvučna izolacija mogla bi biti bolja, naročito pri većim brzinama, gdje se čuju vjetar i buka s ceste. Na kraju, trocilindrični motor sklon je većoj potrošnji ulja ukoliko se redovno ne održava. Kod polovnih primjeraka Peugeota 3008 1.2 PureTech tri najčešća kvara uključuju probleme sa sistemom ubrizgavanja goriva, koji može dovesti do neravnomjernog rada motora. Drugi čest problem jeste kvar lančanog razvoda, koji se kod ovog motora može rastegnuti ranije nego što bi trebalo. Takođe, poznati su problemi s radom automatskog mjenjača, posebno kod modela s mjenjačem EAT8, koji može trzati prilikom prebacivanja brzina. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.2 Puretech (130 KS)
Prosječno 8.5
Najmanje 7.5
Najviše 9.4

Prednosti

Moderan dizajn, bogata oprema, pregledan ekran, ekonomičan motor, udobna vožnja, dobra zvučna izolacija, prostran prtljažnik, kvalitetni materijali, napredni sigurnosni sistemi, dobra preglednost.

Mane

Osjetljiv PureTech motor, spor automatski mjenjač, složen infotainment, skupa servisiranja, skučeni zadnji red, tvrđe vješanje na lošim putevima, dugotrajnost 1.2 motora upitna, visok pad vrijednosti.

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.199 ccm
Snaga 130 KS pri 5.500 o/min
Max obrtni momenat 230 nm pri 1.750 o/min
Najveća brzina 188 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 9.7 s
Dimenzije DxŠxV 444 x 184 x 162 cm
Masa 1.320 kg
Osovinski razmak 267 cm
Prtljažnik 520–1.482 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2020. Predstavljena osvježena verzija sa modernijim dizajnom, novom maskom i unaprijeđenom unutrašnjošću.

• 2021. Uvedene dodatne sigurnosne tehnologije i unaprijeđeni infotainment sistem, što je povećalo privlačnost modela.

• 2022. Poboljšanja u motornoj ponudi i optimizacija agregata PureTech kako bi se smanjile potrošnja i emisija CO2.

 

 

 

⚠️ Obrati pažnju:

111111gadfhadfhadfhdfhdfhadfh

Dizne mogu stvarati probleme, što dovodi do neravnomjernog rada motora i gubitka sange

 

22djfhjadfhjadhfkjghafjkhakjfdjkf

Kod trocilindarskog motora pogonski remen potopljen je u motorno ulje koje ga degradira

 

333333333333333333333333333333asdgsdg

Kod modela s automatikom javljaju se trzanje i kašnjenje pri promjeni brzina na manjim brzinama

 

Više informacija o modelu Peugeot 3008 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Mazda CX-80 e-SKYACTIVE MHEV AWD

Pet metara SUV luksuza i dizelska rapsodija

Mazda je svoju SUV paletu proširila sa novim i do sada najvećim modelom. Raskošni CX-80 karakt...