Mercedes-Benz ML350 (2011–2015)

Svojevremeno omiljeni SUV elite

Sve jača konkurencija natjerala je Mercedes-Benz da već poslije šest godina osvježi M-klasu serije W164 i ponudi znatno unaprijeđenog nasljednika. Novi model iz 2011. podigao je standarde luksuznih SUV vozila, spajajući snažni V6 dizel-motor, pogon 4Matic i udobnost limuzine u jednom danas prepoznatljivom paketu…
20 August 2025

Svojevremeno omiljeni SUV elite

Mercedes-Benz ML350 (2011–2015) 350 BlueTEC V6 (258 KS)

Model ML 350 BlueTEC 4Matic iz perioda 2011–2015. jedan je od najboljih predstavnika SUV  klase svog doba, a tom imidžu najviše su doprinijeli dizajn, dimenzije, ali i vrhunski komfor i snažne terenske sposobnosti. Opremljen trolitarskim V6 dizel-motorom od 258 konjskih snaga,  luksuzni SUV pruža impresivne performanse i dovoljno obrtnog momenta za zahtjevne uslove vožnje i duža putovanja.

Mercedes Benz M Class 2012 1280 e5da70a6aee51a026c3e5b629832c35bcf

Unutrašnjost odiše klasičnim Mercedesovim luksuzom kakvi se viđaju u limuzinama brenda iz tog doba, s kvalitetnim materijalima i bogatom opremom koja uključuje napredne multimedijalne i bezbjednosne sisteme. U klasi konkuriše modelima poput BMW-a X5 i Audi Q7, ali se ističe elegantnijim stilom i tradicionalno udobnim vješanjem. Enterijer nudi prostranost za putnike i prtljag, s mogućnošću luksuznih dodataka poput panoramskog krova ili sistema za masažu u sjedištima.

Mercedes Benz M Class 2012 1280 05472259daf58ef3fa30f32911ad7a7ff1

Ipak, kupci ga često biraju svjesni premijum imidža, ali i visokih troškova održavanja koji ga prate. Vješanje je podešeno na udobnost, ali s vremenom vazdušni sistem može postati sklon curenju ili nejednakom podizanju. Vozilo je teško i visoko, pa se u oštrim krivinama osjeća naginjanje karoserije i manje sportski karakter od npr. BMW-a X5. U gradskoj vožnji troši znatno više goriva, a parkiranje može biti izazovno uprkos kamerama i senzorima. Enterijer je bogat opremom, ali stariji infotainment sistem može djelovati zastarjelo i sporije reagovati nego kod novijih konkurenata. V6 dizel je snažan i kultivisan, ali zahtijeva redovno održavanje i kvalitetno gorivo zbog kompleksnosti sistema ubrizgavanja.

Mercedes Benz M Class 2012 1280 dffcd13ef2b3c5498709dc5dc9f7d59011

Cijena servisa i dijelova značajno je viša nego kod klasičnih SUV modela, posebno u slučaju originalnih komponenti. Troškovi registracije i poreza zbog jačine motora dodatno povećavaju ukupnu cijenu vlasništva. Jedan od čestih kvarova jeste curenje vazdušnog vješanja, posebno kod vozila s većom kilometražom, što vodi do neujednačenog nivoa ili potpune nemogućnosti podizanja vozila. Kod 3.0 V6 dizela poznato je povremeno curenje ulja na spojevima, naročito na dihtunzima koje zahtijevaju zamjenu. EGR ventil i DPF filter znaju se začepiti pri pretežno gradskoj vožnji, uzrokujući upozorenja na instrument-tabli i smanjenu snagu. Lanac razvoda kod nekih primjeraka umije da se istegne previše rano, što dovodi do metalnog zvuka i potrebe za skupom zamjenom. Električni pokretači sjedišta, prozora ili centralne brave mogu poslije godina rada zakazivati, zahtijevajući popravke ili zamjene motorića. Klima kod nekih vlasnika izgubi efikasnost zbog curenja rashladnog gasa ili kvara na kompresoru, što zahtijeva detaljnu provjeru prije kupovine. Kod vozila koja su vukla prikolice automatski mjenjač pokazuje nagle promjene stepena ili proklizavanja ako nije redovno servisiran.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 350 BlueTEC V6 (258 KS)
Prosječno 10,4
Najmanje 9,1
Najviše 11,2

Prednosti

Luksuzan enterijer, snažan V6 motor, udobno vazdušno vješanje, prostrana kabina, bogata oprema, dobra zvučna izolacija, premijum imidž, ozbiljna vučna sposobnost, sigurna vožnja, prestiž brenda.

Mane

Skupa popravka vješanja, visoka potrošnja u gradu, začepljenje DPF-a, EGR problemi, curenje ulja, težak za parkiranje, skupa registracija, osjetljiv automatski mjenjač, zastario infotainment, skupi originalni dijelovi.

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 2.987 ccm
Snaga 258 KS pri 3600 o/min
Max obrtni momenat 620 Nm pri 1600–2400 o/min
Najveća brzina 224 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 7,4 s
Dimenzije DxŠxV 480 x 192 x 176 cm
Masa 2.175 kg
Osovinski razmak 291 cm
Prtljažnik 690–2010 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2011. Predstavljena treća generacija modela ML sa potpuno novim dizajnom, naprednim sistemima bezbjednosti i efikasnijim motorima koji su podigli standard u SUV segmentu.

• 2013. Uvođenje poboljšanih sistema pomoći vozaču kao što su adaptivni tempomat i aktivno kočenje u slučaju opasnosti, što je dodatno povećalo bezbjednost i privlačnost modela.

• 2015. Pred kraj proizvodnje, model je dobio dotjerane opcije luksuzne opreme i nove multimedijalne funkcije, dok je istovremeno pripreman prelazak u novu generaciju pod nazivom GLE, što je označilo kraj jedne ere za ML seriju.




⚠️ Obrati pažnju:

1111111111111edfqadfhafhadfhadfhadfh

Vazdušno vješanje (AIRMATIC) s godinama može početi da gubi pritisak ili da curi na mjehovima i ventilima. To dovodi do neujednačenog podizanja, spuštanja preko noći ili potpune nemogućnosti nivelacije, a zamjena može biti skupa.

 

22222222222222222222222rfafhadfhadfhadfhadfhafdh

Kod gradske vožnje i kratkih relacija EGR ventil i DPF filter imaju sklonost začepljivanju čađi. To uzrokuje gubitak snage, lampice upozorenja na tabli i potrebu za čišćenjem ili skupom zamjenom.

 

33333333adfhadfhadfhadfh

V6 dizel-motor poznat je po tome da s vremenom može početi da pušta ulje na dihtunzima poklopca ventila ili drugim spojevima. Iako obično nije odmah opasan, zahtijeva zamjenu dihtunga kako bi se spriječilo dalje curenje i eventualno prljanje motora.

 

Više informacija o modelu Mercedes-Benz ML350 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – KGM Actyon 1.5 T-GDI 4WD

Futuristički dizajn i premijum ambicije

Zadnji testni automobil SsangYonga vozili smo sada već daleke 2010. godine. Korejski brend u m...