Porsche Boxter (1996–2002)
Ulaz u svijet sportista
Mnogi su bazni model Porschea dočekali sa podsmijehom, ali ubrzo su shvatili da se zaista radi o pravom sportisti dostupnom širem krugu kupaca...
Porsche Boxter (1996–2002) 3.4 (315 KS)
I prije predstavljanja Boxstera Porsche je znao pripremiti modele za „narodne mase“, koji su mogli zadovoljiti osnovne sportske potrebe. Da bi se sve uklopilo u pažljivo građeni imidž 1996. je skinut veo sa Boxstera. Centralno smješten motor obećavao je odlične vozne osobine, koje su u praksi i potvrđene. Na početku prodaje najslabiji motor bio je snažan 204 KS. Zbog ranijeg pretjeranog forsiranja vlasnika, potrebno je detaljno pregledati motor, jer su mogući problemi sa kompresijom i curenjem ulja. Istina, takvi su rani primjerci dosta povoljni pa su veliki mamac za kupce.
Njima moramo savjetovati da se prije kupovine detaljno raspitaju o cijenama servisnih usluga. Sigurni smo da će se poslije toga radije odlučiti za neki noviji model sa manje žestokih kilometara. Porsche je poznat po tome što se svi njegovi modeli mogu svakodnevno koristiti, 365 dana u godini. To pak otkriva veliki kvalitet koji, na kraju krajeva, vlasnik i plati. Nekih posebnih problema Boxster nema, što zbog pomenutog opšteg kvaliteta, što zbog brige vlasnika. Jedine zamjerke mogu se uputiti na mekani krov. Elastični materijal zbog starosti gubi elastičnost, ali i nepropusnost pa je potrebna zamjena.
Pogađate, ona nije nimalo jeftina baš kao ni popravka mehanizma. Srećom, postoji dovoljan broj radionica koje ovaj problem mogu riješiti brzo i relativno povoljno. Oštar način vožnje ostavlja ožiljke na transmisiji i vješanju. Stoga savjetujemo odlazak u ovlašteni servis na detaljnu provjeru. Najblaže što se može desiti jeste zamjena diska kvačila i podešavanje ovjesa. Ukoliko je potrebna zamjena kočionih diskova ili nekih drugih dijelova vješanja, pokušajte bezobrazno oboriti cijenu, jer se istom riječju mogu opisati usluge servisa tako da ćete doći na isto.
Očekivano, antikorozivna zaštita i finalni lak su na najvišem mogućem nivou, pa ne bi trebalo strahovati od udaraca kamenčića na autoputu. Ako do nekih oštećenja dođe, lakirati se ne mora u ovlaštenoj servisnoj mreži, ali tada morate znati da ni izgled Boxstera više neće biti onako dobar. Cijene polovnih Boxstera su, manje-više, prihvatljive širem krugu kupaca, što je dobro, jer će za razumnu sumu novca moći ući u uski krug pravih sportskih vozila.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 3.4 (315 KS) |
Prosječno |
8,5 |
Najmanje |
6,7 |
Najviše |
15,6 |
Prednosti
Brzina,jacina,udobnost karoserije
Mane
Skup popravak krova,grubom vožnjom poremećena geometrija točkova
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
3.387 ccm |
Snaga |
315 KS pri 6.250 o/min |
Max obrtni momenat |
340 Nm pri 4.400 o/min |
Najveća brzina |
264 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
6 s |
Dimenzije DxŠxV |
432 x 180 x 129 cm |
Masa |
1.395 kg |
Osovinski razmak |
241 cm |
Prtljažnik |
130 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 1999. Prva generacija Boxstera stiže u prodajne salone.
• 2004. Smjena generacija uz uvođenje novih i snažnijih motora.
• 2006. U ponudu ulazi 3.4 litarski motor sa 295 KS.
• 2012. Na tržište dolazi treća generacija čije najsnažnije izdanje raspolaže sa 330 KS.
⚠️ Obrati pažnju:
Dugotrajno forsiranje najslabijeg motora može izazvati velike štete.
Prije kupovine dobro provjerite sve komponente krova, jer je popravak vrlo skup.
Posljedica grube vožnje je poremećena geometrija točkova ili još gore, oštećenje osjetljivih komponenti.
Više informacija o modelu Porsche Boxster pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.