Mitsubishi Lancer (2007-2011)
Dijamanti nikad ne gube sjaj
Diskretna i izuzetno prostrana japanska limuzina dolazila je i u dinamičnoj Sportback verziji s petoro vrata, idealnoj za vozače koji cijene pouzdanost i praktičnost. Oba modela odlikuju legendarna pouzdanost i dugovječnost, dok je njihovu globalnu slavu upotpunila ikonična Evolution serija…
Mitsubishi Lancer (2007-2011) 1.8 MPI (143 KS)
Mitsubishi Lancer je elegantna i praktična tipična japanska limuzina koja spaja sportsku estetiku sa svakodnevnom funkcionalnošću. Njegov prepoznatljiv dizajn, naglašen "Jet Fighter" prednjom maskom, privlačio je pažnju u klasi kompaktnih sedana, dok je dinamična Sportback verzija s petero vrata donosila dodatnu praktičnost uz sličan nivo komfora. Unutrašnjost odlikuju kvalitetna, čvrsta plastika i pedantna izrada, ali zvučna izolacija nije na visokom nivou, što može biti primjetno pri višim obrtajima. Vješanje je čvrsto i dobro podnosi izazove na cesti, ali njegova čvrstoća ponekad narušava tišinu vožnje.
Pod poklopcem motora, benzinski agregati sa MIVEC tehnologijom promjenjivog rada ventila pružaju odlične performanse, posebno pri visokim obrtajima, dok su dizelaši, bazirani na Volkswagenovim pogonskim jedinicama, poznati po ekonomičnosti. Model s motorom 1.8 MPI (143 KS) nudi odličnu ravnotežu između snage i potrošnje, čineći ga atraktivnim izborom za vozače koji žele pouzdanost i dugovječnost po čemu su poznati japanci. Lancer se često suočavao s kritikama na račun udobnosti vožnje. Tvrđe vješanje, iako korisno za sportsku vožnju, može biti neprijatno na lošijim putevima. Materijali unutar kabine, posebno u osnovnim paketima opreme, djeluju jednostavno i manje kvalitetno u poređenju s konkurencijom poput Mazde 3.
Zvuk motora pri višim obrtajima može biti primjetan, što utiče na akustični komfor u kabini. Potrošnja goriva kod 1.8 MPI motora je prosječna za klasu, ali nije najbolja u segmentu. Klimatski uređaj u starijim primjercima može gubiti efikasnost, posebno ako nije redovno održavan. Takođe, zadnji prostor za putnike nije među najprostranijima u klasi, što može biti ograničenje za porodice. Iako pouzdan, Lancer nije nudio bogatu standardnu opremu u osnovnim verzijama, što ga čini manje konkurentnim za kupce koji traže visoki nivo tehnologije.
Najčešći kvarovi kod ovog modela uključuju probleme s električnim podizačima prozora, koji mogu postati neispravni zbog istrošenih komponenti. Korisnici su prijavljivali i povremene probleme s ABS senzorima, što može uzrokovati nepravilno funkcionisanje sistema. Iako motor 1.8 MPI važi za pouzdan, nepravilno održavanje može dovesti do problema poput izduženja lanca. Kod nekih primjeraka dolazi do curenja ulja iz motora ili mjenjača, što zahtijeva pravovremenu intervenciju. Sistemi vješanja i amortizera mogu postati bučni nakon višegodišnje eksploatacije, posebno na lošijim putevima. Pojedini vlasnici su prijavili i probleme s korozijom na karoseriji, posebno na donjim dijelovima vrata i praga.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.8 MPI (143 KS) |
Prosječno |
8,5 |
Najmanje |
7,2 |
Najviše |
9,5 |
Prednosti
moderan dizajn, prostrana kabina, pouzdan motor, dobra oprema, solidna izrada, stabilan na putu, povoljan za održavanje, kvalitetna mehanika, siguran upravljački sistem, dostupni dijelovi.
Mane
visoka potrošnja, tvrdo vješanje, mali prtljažnik, slaba izolacija, zastarjela multimedija, skuplji dijelovi, problemi s mjenjačem, povremeni kvarovi elektronike, niska preprodajna vrijednost, ograničena opcija motora.
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.798 ccm |
Snaga |
143 KS pri 6000 o/min |
Max obrtni momenat |
178 Nm pri 4.250 o/min |
Najveća brzina |
196 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
10,4 s |
Dimenzije DxŠxV |
458 x 176 x 151 cm |
Masa |
1.430 kg |
Osovinski razmak |
263 cm |
Prtljažnik |
344 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2007. – Predstavljen novi model Lancer desete generacije, s modernim dizajnom i unaprijeđenim motorima, uključujući 1.8 MPI motor.
• 2009. – Uvedena manja ažuriranja u opremi i sistemima bezbjednosti, čime je model postao konkurentniji na tržištu.
• 2011. – Završetak proizvodnje za evropsko tržište i kraj jedne generacije prepoznatljivog Lancer dizajna.
⚠️ Obrati pažnju:
Greške u radu sistema protiv blokiranja kočnica, što može uzrokovati aktivaciju lampice na kontrolnoj tabli i smanjenje sigurnosti kočenja.
Kod nepravilnog održavanja, lanac razvoda može se istegnuti, što dovodi do gubitka performansi i potencijalnih ozbiljnijih oštećenja motora.
Učestala je pojava curenja ulja iz motora ili mjenjača, obično uzrokovana istrošenim dihtunzima ili gumicama.
Više informacija o modelu Mitsubishi Lancer pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.