Škoda Best Practice Award 2025
BiH tim “mali ali moćan”
Gala događaj koji okuplja predstavnike svih tržišta na kojima je Škoda Auto prisutna i ove je godine donio izbor najboljih ostvarenja u četiri ključne kategorije...
Na godišnjem Marketing Summitu, tradicionalnom mjestu susreta Škodinih timova iz cijelog svijeta, razmjenjuju se iskustva, predstavljaju novi pristupi i nagrađuju najinspirativniji primjeri iz prakse. Ovogodišnje izdanje održano je u Škoda Akademiji, u istanbulskom hotelu Address, gdje se savremeni luksuz nenametljivo prepliće s bogatom istorijom grada. Škoda djeluje na više od stotinu tržišta širom svijeta, a Summit svake godine spaja njihove predstavnike kako bi se analizirali rezultati, ojačao identitet brenda i predstavili sljedeći koraci u razvoju vizije „Modern Solid“.
.webp)
U sklopu Summita tradicionalno se biraju i najuspješnije kampanje koje su obilježile proteklu godinu. Zemlje učesnice mogle su nominovati svoje projekte u pet pažljivo definisanih kategorija:
– Jačanje brenda, nagrada za iznimno uspješno lokalno tumačenje globalne strategije;
– Pronicljiva kampanja, priznanje za rad koji duboko razumije potrebe potrošača ili širi kulturni kontekst;
– Inovativni pristup, nagrada za projekte koji donose svježe ideje i pomjeraju granice kreativnosti;
– Zanimljivo iskustvo, kategorija posvećena vrhunskim aktivacijama kroz događaje, partnerstva i sponzorstva;
– Mali, ali moćni, nagrada za briljantne ideje skromnog budžeta, ali velike efikasnosti.

“Naša zemlja je nominirala svoju ideju u okviru posljednje kategorije „Mali ali moćni“ sa retrospektivom videa koje smo radili sa našim brend ambasadorom Robertom Decešinom u kojoj smo uz najljepše kadrove iz naše zemlje predstavili i kako brend tako i nova Škoda konvencionalna i električna vozila. U snažnoj konkurenciji, odabrani smo za jednu od tri najbolje zemlje što nas čini posebno ponosnim. Sve je to rezultat snage brenda u našoj zemlji. Naše tržišno učešće od prosječnih 22% svakako govori mnogo o privrženosti kupaca našem brendu ali i kvaliteti prodajno-servisnih usluga naših ovlaštenih partnera.“ ističe Ismir Omeragić, Škoda brend menadžer.