Audi R8

Sasvim izvjestan povratak legende

Audi sada slijedi novi pravac, sa fokusom na luksuz i ekskluzivnost, čak i po cijenu manjeg obima prodaje. U tom kontekstu, povratak R8 ne bi bio samo povratak jednog modela – već potvrda Audijeve ambicije da ostane lider u svijetu vrhunskih sportskih automobila...
11 Mart 2025

Sasvim izvjestan povratak legende

Više od godinu dana prošlo je otkako se Audi oprostio od svog slavnog R8, a dok je Lamborghini već predstavio svog nasljednika Temerario, iz Ingolštata još nema zvaničnih potvrda o povratku Audijevog superautomobila. Ipak, prema najnovijim informacijama, Audi planira da oživi R8, ali ne kao potpuno električni model, već u verziji sa motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem.

Audi pb 18 e tronfhadfhadfhadfhadfhadfh

Prema izvještajima novi R8 bi mogao da stigne krajem 2027. godine, a projekat je već dobio odobrenje od izvršnog direktora Audija, Gernota Döllnera. Iako zvaničnih izjava nema, sve upućuje na to da će sljedeća generacija biti plug-in hibrid pokretan V8 motorom, koji dijeli tehnologiju sa Lamborghinijevim Temerariom.

Audi pb 18 e tronadfadfhadfhad

Za razliku od prethodnih generacija R8, koje su nastajale paralelno sa Gallardom i Huracánom, nova verzija stiže tek nakon što je Lamborghini već samostalno razvio svog nasljednika. Ovaj potez pokazuje snagu italijanskog brenda, koji je 2024. godine prvi put nadmašio Bentley po broju prodatih vozila, isporučivši 10.700 automobila, što je 100 više od britanskog proizvođača.

Audi pb 18 e tronafhadfhadfhadfhtruwrtuwertuwrtu

Povratak R8 djeluje kao logičan potez, ne samo iz entuzijastičnog ugla, već i iz poslovne perspektive. Lamborghini je već završio najveći dio razvoja novog V8 motora sa ravnom radilicom i limitom obrtaja od 10.000 o/min, što omogućava Audiju da iskoristi istu tehnologiju i time smanji troškove razvoja.

Afadhadfhadfhadfhadfhadfdfhadfhadfhadfh

Postavlja se pitanje – zašto Audi nije ranije odlučio da zadrži R8 u ponudi? Vjerovatno zbog drugačijih strateških ciljeva. R8 nikada nije bio model masovne proizvodnje (tokom 17 godina isporučeno je 44.418 jedinica), ali njegova uloga nikada nije bila u brojkama – on je bio impozantan tehnološki simbol marke, dizajniran da privuče pažnju i stvori prestiž oko brenda.

IZDVOJENI TEST


Test – Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI PHEV A6 4WD Allnat Caliography

Porodični sedmosjed, bogate opreme i ekonomičnog pogona

Radikalne dizajnerske promjene na smjeni dvije generacije za ljubitelje Hyundaija postale su s...