Morgan Supersport
Novi klasik s BMW srcem
Morgan već prima porudžbine za svoj najnoviji model, a osnovna cijena u Velikoj Britaniji iznosi 85.000 funti, što trenutno odgovara iznosu od oko 110.000 dolara...
Morgan zatvara poglavlje modela Plus Six i otvara novo sa potpuno drugačijim automobilom – Supersportom, a iako na prvi pogled može djelovati kao evolucija prethodnika, ovaj model donosi značajne promjene, kako u dizajnu, tako i u konstrukciji. Njegova estetika inspirisana je ekskluzivnim modelom Midsummer, koji je oblikovao renomirani Pininfarina, dok unaprijeđena aluminijumska šasija pruža za 10% veću torzionu krutost, a za one koji žele još veću čvrstoću, opcioni karbonski krov donosi dodatno povećanje od 10%.

Jedna od glavnih karakteristika ovog roadstera jeste mogućnost zamjene krova jer se standardni platneni pokrov lako se može zamijeniti laganim karbonskim tvrdim krovom, koji teži samo 19,5 kg.

Kupe verzija donosi elegantno zakrivljeno zadnje staklo za bolju preglednost, ali ljubitelji klasičnih linija vjerovatno će se odlučiti za sklopivi mekani krov, koji zadržava čist, tradicionalni izgled. Iako je nešto masivniji od modela koji zamenjuje, Supersport ostaje lagan automobil sa ukupnom težinom od 1.170 kg, što ga svrstava u istu kategoriju kao Mazda MX-5 RF.

Ipak, za razliku od japanskog roadstera koji se oslanja na četvorocilindrični motor sa 181 KS, Morgan Supersport nudi daleko ozbiljnije performanse. Pogoni ga BMW-ov B58 motor, 3.0-litarski turbo redni šestocilindraš, koji razvija 335 KS i 500 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući ovoj snazi, ubrzanje do 100 km/h traje samo 3,9 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 267 km/h.
Unutrašnjost predstavlja spoj prošlosti i sadašnjosti - dok klasični drveni paneli i analogni instrumenti evociraju duh prošlih vremena, a moderna ručica osmostepenog automatskog menjača jasno otkriva BMW-ove korijene.

Ovaj kontrast podsjeća na Ineos Grenadier – robustan terenac koji koristi sličan pristup dizajnu enterijera. Nažalost, Supersport se ne nudi sa manuelnim mjenjačem, što će vjerovatno razočarati tradicionaliste.
.webp)
Kupci mogu birati između različitih opcija za poboljšanje performansi i estetike. Dynamic Handling Pack donosi napredne Nitron amortizere i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem, dok su u ponudi i ekskluzivni 19-inčni aluminijumski točkovi, koji su lakši od standardnih 18-inčnih točkova.
hiuhiuhiuiuhiu.webp)
Personalizacija karoserije omogućava gotovo neograničenu paletu boja, dok se drveni umetci na vratima nude u 11 različitih završnih obrada.