VW Passat B8 (2014-2019)
Klasa za sebe na Balkanu
Volkswagen Passat oduvijek je uživao veliku popularnost na našim ulicama, a osma generacija, poznata kao B8, stekla je reputaciju pouzdanog i svestranog na tržištu polovnih automobila u regionu Balkana. Na tržištu polovnih automobila najčešće su dostupni modeli iz ranih godina proizvodnje generacije…
VW Passat B8 (2014-2019) 2.0 TDI (150 KS)
Volkswagen Passat B8 jedan je od najpoželjnijih polovnih automobila u klasi, poznat po kombinaciji elegancije, napredne tehnologije i praktičnosti. Kao predstavnik D segmenta, ovaj model uspješno se takmiči s rivalima poput Škode Superb, Ford Mondea i Opel Insignije. Njegov moderan i sofisticiran dizajn nadopunjuje prostrana unutrašnjost izrađena od visokokvalitetnih materijala, s izuzetnom ergonomijom i širokom ponudom opreme. Motor 2.0 TDI s 150 KS pruža optimalan balans između performansi i štedljivosti, što ga čini odličnim izborom kako za porodične, tako i za poslovne korisnike.
Popularnost mu dodatno doprinosi pouzdanost i povoljni troškovi održavanja, dok napredni sigurnosni sistemi i tehnologije za asistenciju vozaču čine ga još privlačnijim. Međutim, kod ovog modela, tipično za Volkswagen, mnoge funkcije i elementi dodatne opreme zahtijevali su doplatu prilikom kupovine novog vozila. Trajnost Passata B8 ističe se kao prednost, posebno u poređenju s ranijim generacijama, poput B6, što mu daje prednost na tržištu polovnih automobila. Ipak, jedan od izazova prilikom kupovine ovog modela može biti provjera stvarne kilometraže, jer nepošteni prodavci često manipulišu ne samo brojačem, već i podacima u kontrolnim modulima.
Međutim, ni ovaj model nije bez mana. Tvrđe vješanje može narušiti udobnost na lošijim putevima, posebno kod modela sa većim točkovima. Zadnja klupa, iako prostrana, ima nešto manji komfor za trećeg putnika zbog centralnog tunela. Infotainment sistemi kod starijih verzija mogu izgledati zastarjelo u poređenju s konkurencijom. Takođe, buka u kabini pri višim brzinama može biti izraženija nego što se očekuje od vozila ove klase. Visoka cijena originalnih dijelova može biti izazov za vlasnike, kao i zahtjevna elektronska dijagnostika u slučaju problema.
Neki korisnici prijavljuju neravnomjernu potrošnju guma, što može biti povezano s podešavanjem vješanja. Kada je reč o kvarovima, Passat B8 ima nekoliko karakterističnih problema. Najčešći su problemi sa sistemom EGR (ventil za recirkulaciju izduvnih gasova), što može dovesti do povećane potrošnje i grešaka na motoru. DSG menjač, iako tehnološki napredan, može uzrokovati probleme poput trzaja ili kašnjenja pri promjeni brzina, posebno ako nije redovno održavan. Elektronski sistemi, uključujući senzore za parkiranje i adaptivna prednja svjetla, povremeno mogu pokazati greške, što zahtijeva intervenciju stručnjaka. Iako generalno pouzdan, Passat zahtijeva pažljivo održavanje kako bi zadržao svoj prepoznatljiv kvalitet i dugovječnost.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.0 TDI (150 KS) |
Prosječno |
4,8 |
Najmanje |
4,3 |
Najviše |
5,3 |
Prednosti
moderan dizajn, prostrana unutrašnjost, velika zapremina prtljažnika, štedljiv motor, udobna vožnja, kvalitetna završna obrada, bogata oprema, dobra aerodinamika, visok nivo bezbjednosti, pouzdana mehanika.
Mane
visoka cijena održavanja, problemi s DSG mjenjačem, skupa elektronika, složenost popravki, krhkost plastike enterijera, povremeni problemi s AdBlue sistemom, nepristupačnost rezervnih dijelova, mogući problemi s EGR ventilom, buka na višim brzinama, zahtjevni servisi.
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.968 ccm |
Snaga |
150 KS pri 3500 o/min |
Max obrtni momenat |
340 Nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
218 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
8,7 s |
Dimenzije DxŠxV |
476 x 183 x 145 cm |
Masa |
1.501 kg |
Osovinski razmak |
279 cm |
Prtljažnik |
586 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2014. – Predstavljen B8 kao osma generacija, donoseći potpuno novi dizajn i naprednu tehnologiju.
• 2015. – Osvajanje titule "Evropski automobil godine", što potvrđuje njegov kvalitet, popularnost i inovacije.
• 2019. – Kraj proizvodnje ovog modela uoči dolaska restilizovane verzije.
⚠️ Obrati pažnju:
Česta zaprljanja i kvarovi EGR ventila za recirkulaciju izduvnih gasova mogu dovesti do skupih popravki i reparacija.
Trzaji i kašnjenja u promjeni brzina zbog problema sa mehatronikom ili kvačilima su problemi s kojima se susreću neodržavani DSG mjenjači
Greške na senzorima za parkiranje, adaptivnim prednjim svjetlima ili infotainment sistemu su česti, ali ne skupi kvarovi.
Više informacija o modelu Volkswagen Passat pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.