Taycan Turbo GT
Brži i od 911 Turbo S na Interlagosu
Sa ovim novim rekordom, jasno je da Porsche ne namjerava stati – Taycan Turbo GT nastavlja da piše istoriju, dok ostali pokušavaju da ga sustignu...
Porsche Taycan Turbo GT nastavlja da pomjera granice električne mobilnosti, a najnoviji dokaz njegove superiornosti stiže sa legendarne brazilske staze Interlagos gdje je sa fabričkim vozačem Porschea, Felipeom Nasrom, za volanom, Taycan Turbo GT postavio rekord za najbrži serijski električni automobil na ovoj F1 stazi, ostvarivši vrijeme 1:42.1.

Da bi se razumjelo koliko je ovaj rezultat impresivan, dovoljno je uporediti ga sa klasičnim sportskim ikonama kao što je 911 GT2 RS s Manthey Racing paketom koji drži apsolutni rekord za serijske automobile na Interlagosu, sa vremenom 1:36.967, dok je 911 Turbo S ostvario krug za 1:43.087. Za poređenje, prethodna generacija Taycan Turbo S 2022. godine bila je čak sedam sekundi sporija, sa vremenom 1:49.8.
S obzirom na to da Taycan Turbo GT teži skoro 2,3 tone, jasno je da se ne oslanja samo na sirovu snagu, već i na vrhunsku tehnologiju. Pod haubom krije 1.019 KS, koje vozač može aktivirati povlačenjem desne poluge na volanu, oslobađajući pun potencijal automobila na deset sekundi. Pored toga, Taycan koristi izuzetno prijanjive Pirelli P-Zero Trofeo RS gume i napredni Active Ride sistem ogibljenja, koji osigurava optimalan kontakt svih točkova s podlogom.

Posebnu verziju u kojoj je Nasr oborio rekord krasi Weissach paket, koji dodaje veliko zadnje krilo i uklanja zadnja sjedišta radi uštede na težini. Sve to čini ovaj Taycan još sposobnijim na stazi, gdje se već dokazao kao najbrži serijski električni automobil na Laguna Seci i najbrži četvorovratni model na Nürburgringu.