Renault Clio (2005–2012)

U svemu bolji od prethodnika

Clio 3 nudi znatno više komfora nego prethodnik. Mehanika je dignuta na stepenicu više pa nekih većih problema zapravo nema. Kupce jedino odbija unutrašnjost koja poslije nekoliko godina po pravilu izgleda poprilično potrošeno...
31 Decembar 2017

U svemu bolji od prethodnika

Renault Clio (2005–2012) 1.5 dCi (68 KS)

Renault Clio 3. generacije odmah se po predstavljanju okitio titulom „Car of the Year“. Kasnija će iskustva pokazati da je prestižna nagrada dodijeljena sasvim opravdano. Odmah recimo da se Clio 3 pokazao kao znatno pouzdanije vozilo od nekih njemačkih konkurenata. Nova serija 1,5 dCi motora pokazala se kao odlična, za razliku od novije generacije koja je imala velikih problema sa pumpom visokog pritiska.

Renault Clio III 3door 2005 1280 015b62cb8c0c37c03af974f2f01b3ef87c

Snaga nije predviđena za jurnjavu, ali je zato potrošnja ekstremno niska, pogotovo na otvorenoj cesti. Ovaj motor ima plivajući zamajac koji je kod većine drugih proizvođača rak-rana. Budite bez brige, jer ovaj u 1,5 dCi dugo godina radi bez greške, baš kao i set kvačila. Ako primijetite da ručica mjenjača „šeta“, znajte da je popustio donji nosač motora. Boljka je to svih Clia i sličnih Renaultovih modela iz tog doba. Očigledno se radilo o pogrešnom proračunu, jer je problem imao razmjere epidemije. Začudo, prednji i zadnji ovjes odlično se nose čak i sa našim oštećenim cestama.

Renault Clio III 3door 2005 1280 da9cd585a2bd122bda79aca520f802d835

Isto se može reći i za kočnice koje dobro i ravnomjerno usporavaju automobil sve do trenutka dok se kočione obloge značajno ne potroše. Iako vlada mišljenje da je francuska elektronika nepouzdana, Clio 3 na najbolji način demantuje takve predrasude. Zapravo, jedini problem sa elektronikom predstavlja brzo pregorjevanje svih mogućih sijalica sa vanjske strane automobila. U to ubrajamo čak i sijalice za osvjetljenje registarske pločice. Da li je uzrok loš rad alternatora ili nešto drugo nije nam poznato, jer se isti problem javlja bez obzira na dobavljača sijalica. 

Slika3 (1)

Unutrašnjost je obložena tamnom i crnom plastikom na kojoj se poslije određene upotrebe mogu uočiti tragovi trošenja, naročito oko predjela kontakt brave. Isto se trošenje može uočiti na prekidačima za otvaranje – zatvaranje prozora. Očigledno je problem bio u završnom sloju. U svim ovlaštenim servisima u BiH osoblje vam na osnovu broja šasije može provjeriti servisnu istoriji konkretnog automobila. Ako podataka nema tražite drugi automobil, jer onaj koji hoćete da kupite očigledno nije održavan po fabričkoj proceduri.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.5dCi (68 KS)
Prosječno 5,0
Najmanje 3,4
Najviše 9,8

Prednosti

Rafiniran, komforan, dobro opremljen, rekordno štedljiv 1,5 dCi, dobra preglednost i upravljivost, izdržljivo ogibljenje

Mane

Električni servo daje spužvast osjećaj na volanu, često pregorijevanje svih sijalica, centralni nosač motora, obloge u unutrašnjost nisu otporne na grebanje

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.461 ccm
Snaga 68 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 160 nm pri 1.700 o/min
Najveća brzina 164 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 15,2 s
Dimenzije DxŠxV 381 x 163 x 141 cm
Masa 1.165 kg
Osovinski razmak 247 cm
Prtljažnik 255-1.030 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2005. U Frankfurtu predstavljen Clio 3. generacije koji je odmah proglašen šik automobilom

• 2006. Titulu „Car of the Year“ dodijelilo 58 stručnih automobilskih novinara

• 2007. Ponuda benzinskih agregata obogaćena potpuno novim 1.2 Turbo 100 TCE motorom 

• 2009. Napravljen redizajn uz bolje pakete opreme. Ionako uzorna sigurnost podignuta na još viši nivo




⚠️ Obrati pažnju:

Slika1 (1)

Donji nosač je zapravo najlošiji dio na Clio 3. Svako malo se mora pod obavezno mijenjati

 

Slika2

Sve sijalice sa vanjske strane automobila (pre)često pregorjevaju u odnosu na konkurente

 

Slika3 (1)

Neke obloge u unutrašnjosti podložne su bržem starenju i ljuštenju završnog sloja laka

 

Više informacija o modelu Renault Clio pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – MG3 Luxury 1.5 Hybrid

Hibrid koji prednost daje struji

U trenutku kada mnogi automobilski brendovi odustaju od klasičnih gradskih automobila i mijenj...