Xiaomi SU7
Smartphone na točkovima sa 664 KS
Iako su spekulacije o Appleovom automobilu, poznatom kao iCar, prisutne već neko vrijeme, detalji i dalje nisu poznati. Međutim, u Kini je novi električni automobil drugog tehnološkog diva napokon izašao iz sjene...
Model SU7 brenda Beijing Xiaomi, koji pripada kompaniji Xiaomi i spreman je započeti osvajanje tržišta, direktno konkurišući Teslinom Modelu 3. Ranije poznat pod kodnim imenom MS11, ovaj kompaktni električni automobil će se proizvoditi u saradnji s BAIC-om (Beijing Automotive Industry Holding Co Ltd), iako još nije zvanično predstavljen. Međutim, kao što je uobičajeno za automobile namijenjene kineskom tržištu, izgled modela SU7 je već otkriven zahvaljujući objavi kineskog Ministarstva industrije i informacionih tehnologija (MIIT), koje je podelilo seriju slika i osnovne tehničke podatke.
ko su prethodne fotografije bile nejasne, ove oštrije sada otkrivaju limuzinu elegantnog dizajna koja pomalo podsjeća na McLaren-ov nos, dok istovremeno nosi i određene elemente inspirisane dizajnom Porsche Taycana. Nos je nisko postavljen s suptilno oštrim prednjim branika, kvake na vratima su postavljene u ravni, struk je elegantno oblikovan, dok su zadnji lukovi točkova izraženi i mišićavi. Podaci pomenutog ministarstva otkrivaju međuosovinsko rastojanje od 3.000 mm, što je konkurentno modelu Hyundai Ioniq 5 i značajno nadmašuje Model 3 koji ima međuosovinsko rastojanje od 2875 mm. Kupci će imati opciju izbora između 19 i 20-inčnih točkova, a takođe će moći naručiti automobil s Lidar senzorom postavljenim iza vjetrobranskog stakla kako bi koristili napredne funkcije pomoći vozaču.
U ponudi će biti tri paketa opreme: SU7, SU7 Pro i SU7 Max, a prodaja će početi krajem ove godine. Određene verzije će biti opremljene aktivnim zadnjim spojlerom. Osnovni pogon čini električni motor sa snagom od 295 KS, koji pokreće zadnje točkove, dok maksimalna brzina iznosi 210 km/h. Opciona verzija s pogonom na sva četiri točka posjeduje dva električna motora ukupne snage od 664 KS i omogućava maksimalnu brzinu od 265 km/h. Prethodni izvještaji su sugerisali mogućnost dostupnosti SU7 modela sa dodatnim 1,5-litarskim motorom za produžavanje dometa, ali se u podacima od MIIT-a ništa ne navodi što bi potvrdilo tu informaciju. S obzirom da je riječ o Xiaomiju, očekuje se besprijekorna integracija automobila i mobilnih uređaja, što je dugo očekivano. Kineski mediji tvrde da će ovaj električni automobil koristiti Xiaomijev operativni sistem HyperOS, koji može pokretati pametne telefone i pametne automobile.