Chevrolet
Prošla godina najbolja u historiji kompanije
Chevrolet je 2011. godine u svijetu prodao 4,76 milijuna vozila, postavivši globalni prodajni rekord i povećavši General Motorsovu (NYSE: GM) globalnu prodaju na preko 9 milijuna vozila, što je 7,6% više u odnosu na 2010.
GM je osvojio dodatne 0,4 postotne jedinice tržišnog udjela i sada drži 11,9% globalne automobilske industrije. Prodaja je porasla u sve četiri regije uključene u računanje rezultata - Sjevernoj Americi, Južnoj Americi, Europi i Međunarodnim operacijama – u kojima je GM prodao ukupno 9,025.942 vozila u usporedbi s 8,385.484 u 2010. godini.
Najviše je Chevroletovih vozila prodano u Sjedinjenim Državama, ukupno 1,775.812 - čak 13% više nego 2010. Kina je također ostvarila rekordan rezultat s 595.068 prodanih vozila ili 9,5% više nego prošle godine.„Chevroletov impresivan rast na razvijenim tržištima i tržištima u razvoju rezultat je nove game proizvoda koja odgovara na raznolike zahtjeve kupaca iz cijelog svijeta“, rekao je predsjednik Uprave GM-a i glavni izvršni direktor Dan Akerson.
Chevrolet gradi globalnu prisutnost nudeći automobile kao što su Cruze, Aveo (Sonic) i Spark, nova srednje velika limuzina Malibu te monovolumeni i kamioneti poput Orlanda i Colorada koji su stvoreni za raznolike uvjete vožnje i ukuse kupaca iz cijelog svijeta.
Kompaktna limuzina Chevrolet Cruze na samom je vrhu po prodaji s preko 670.000 prodanih primjeraka u 2011. širom svijeta. Štoviše, Cruze je Chevroletov globalno najbolje prodavani model s preko 1,13 milijuna prodanih primjeraka od predstavljanja 2009. godine. U Sjedinjenim Državama protekle je godine Chevrolet bio najuspješniji proizvođač osobnih automobila i to u velikoj mjeri može zahvaliti Cruzeovom uspjehu.
Na više od 15 tržišta Chevrolet je tijekom 2011. zabilježio rekordnu prodaju. Najveći rast u odnosu na prošlu godinu ostvaren je u Peruu (81%), Vijetnamu (79%), Tajlandu (57%) Južnoafričkoj Republici (50%) i Izraelu (46%). Tržišta na kojima se Chevrolet najbolje prodavao u 2011. su sljedeća:
Tržište
|
Ukupna prodaja u 2011.
|
Sjedinjene Države
|
1,775.812
|
Brazil
|
632.201
|
Kina
|
595.068
|
Rusija
|
173.485
|
Meksiko
|
162.461
|
Kanada
|
150.540
|
Argentina
|
133.491
|
Uzbekistan
|
121.584
|
Indija
|
111.056
|
Kolumbija
|
105.783
|
"Chevroletov novi portfelj bez sumnje je potaknuo naš uspjeh širom svijeta“, rekao je Tim Lee, predsjednik međunarodnih operacija u GM-u. „Ulazak Chevroleta kao branda u Južnu Koreju zajedno sa znatnim rastom u Kini i ostatku naših međunarodnih operacija dokaz je da Chevrolet postaje prvi izbor kupaca iz cijelog svijeta.“
Ulaskom u drugo stoljeće svojeg postojanja, Chevrolet se nastavlja etablirati kao globalan brand, s više od 60% prodaje izvan američkog tržišta.
"Tijekom 2012. nastavit ćemo širiti ponudu uključivanjem još više vrhunskih modela u nastojanju daljnjeg rasta na ključnim tržištima za naše poslovanje”, rekao je Lee.
Na korporativnoj razini, dva najveća GM-ova tržišta u 2011. bila su Kina, gdje su GM i njegovi partneri povećali prodaju 8,3% u odnosu na prošlu godinu na 2,547.203 vozila, i Sjedinjene Države, u kojima je GM prodao 2,503.820 vozila što predstavlja rast od 13% u usporedbi s 2010. GM je vodeći na tržištima obiju zemalja.