Renault Kangoo (2003-2009)
Praktičan dostavnjak i zabavan monovolumen
Sa aktuelnim Kangoom Renault je napravio veliki iskorak u kabinskom komforu, ali i transportnim mogućnostima. Model sa 1,6-litarskim benzincem najčešći je izbor višečlanih porodica...
Renault Kangoo (2003-2009) 1.6 16v (105KS)
Ako je Volkswagen Caddy u Njemačkoj sinonim za prostran, pouzdan i komforan porodično-poslovni automobil, onda je Renault Kangoo to u Francuskoj. Druga generacija interesantnog dostavnjaka koji je razvijen na Renaultovoj C platformi zajedno sa Meganeom i Scenicom druge i treće generacije napravio je veliki korak naprijed na svim poljima u odnosu na prethodnika. Kako bi adekvatno odgovorio na šarolike zahtjeve tržišta Renault je Kangooa II ponudio sa tri različita međuosovinska razmaka, kao: Compact, Express i Maxi model.

Najkraći Compact dugačak je 3.898 mm, srednji Express 4.213, a najduži Maxi se razvukao do čak 4.666 mm. Osim kao klasični panel dostavnjak Kangoo je dostupan i kao praktičan putnički model, koji se zbog mnoštva varijacija sa kabinskim i tovarnim prostorom nametnuo kao idealno prevozno sredstvo za višečlane porodice, ali i vlasnike kućnih ljubimaca. Koliko je Kangoo svestran automobil najbolje svjedoči podatak da ga je Mercedes uz manje estetske i tehnološke promjene odlučio prodavati pod svojom oznakom i imenom Citan. Jedan od najjačih Kangoovih aduta osim razigranog vanjskog dizajna je veoma prostran, komforan, praktičan i zabavno osmišljen enterijer.

Zavisno od želja i potreba kupca prednji red sjedišta se može dobiti sa punopravne dvije „fotelje“ ili sa tri sjedeća mjesta, koliko se nalazi i u drugom redu. Maxi verzija može da dobije i treći red sa kojim Kangoo postaje mali minibus. Kako bi odgovorio aktuelnim ekološkim trendovima Renault je Kangooa ponudio i u električno Z.E. verziji sa 22 kWh baterijama dovoljnim za autonomiju od 170 kilometara. Kada je riječ o standardnoj pogonskoj gami u njoj nema puno nepoznanica. Ljubiteljima dizel motora nudio se provjereni 1.5 dCi u verzijama sa 75, 90 i 110 KS, dok se benzinska gama svodila na 1.2 turbo sa 115 KS i atmosferski 1.6 16v motor sa 105 KS, koji je ujedno bio i najčešći izbor porodičnih kupaca.

Sa Kangoom Renault do sada nije imao velikih sistemskih problema. Najveći od svih vezan je za ručni mjenjač, na kojem je dolazilo do potpunog otkazivanja funkcije zbog loma zupčanika. Riječ je o veoma skupom kvaru, koji je zahvatio nekoliko serija, a uzrokovan je nedovoljno kvalitetnim dijelovima mjenjača. U okviru garancije ovaj kvar je otklanjan besplatno, dok je i nakon isteka toga Renault uvažio mnoge reklamacije pa su danas rijetki modeli sa originalnim, problematičnim mjenjačkim sklopom. Na spisku pritužbi koje su pojedini vozači uputili na račun Kangooa nalazi se neprecizno i bezosjećajno upravljanje, te previše mekano vješanje koje je više naklonjeno udobnosti nego dinamici vožnje.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6 16V (105KS) |
Prosječno |
6,3 |
Najmanje |
5,6 |
Najviše |
8,8 |
Prednosti
Veoma prostran i udoban automobil, raskošan prtljažnik osnovne zapremine 660 litara, tri različite karoserijske verzije, praktična bočna vrata, mogućnost za kombinovanje sjedišta
Mane
Kvalitet pojedinih plastičnih materijala, problematične ručice pokazivača pravca i sirena, zagrijavanje velikih staklenih površina i kapacitet klima uređaja, pad vrijednosti
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.598ccm |
Snaga |
105 KS pri 5.500 o/min |
Max obrtni momenat |
128 Nm pri 3.000 o/min |
Najveća brzina |
160 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
15,8 s |
Dimenzije DxŠxV |
421 x 182 x 179 cm |
Masa |
1.312 kg |
Osovinski razmak |
269 cm |
Prtljažnik |
660 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2007. Nakon devet godina Kangoo I dobio osjetno većeg i raskošnijeg nasljednika
• 2009. Na temelju najkraćeg modela predstavljen Kangoo Be Bop sa karakterističnim vanjskim dizajnom i troje vrata
• 2013. Predstavljen redizajnirani model
• 2016. Kangoo je dobio električnu Z.E. verziju
⚠️ Obrati pažnju:

Velike staklene površine kod putničkog modela zagrijavaju kabinu brže nego što klima može da ju rashladi

Pojedini materijali u kabini su veoma osjetljivi i na njima se vide oštećenja u ranoj fazi korištenja

Pritužbe su upućene na bezosjećajan upravljač i preveliko ljuljanje automobila zbog mekanog ogibljenja
Više informacija o modelu Renault Kangoo pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.