Renault Scenic (2013–2016)

Porodično orijentisan francuski monovolumen

Renaul Scenic kupcima monovolumena uvijek prvo pada na pamet, što i nije čudno pošto njegova treća generacija nudi porodičnu udobnost, prostranost i praktičnost. Na sve to treba dodati prilično povoljnu cijenu vozila i održavanja....
16 April 2020

Porodično orijentisan francuski monovolumen

Renault Scenic (2013–2016) 1.6 dCi (130 KS) 

Renault je pokazao kako zna dizajnirati odličan porodični monovolumen, a najbolji primjer predstavlja upravo Scenic. Ovaj francuski monovolumen nudi obilje komfora i čuvenu udobnost na kojoj mu mogu pozavidjeti i vozila većeg segmenta. Renault je uspio da kreira izuzetno upravljiv, dinamičan, bezbjedan i štedljiv porodični automobil sa malom potrošnjom i niskom cijenom održavanja.

Renault Scenic 2010 1600 12

Pojedini vozači ulagali su žalbu na slabiji odziv upravljača pri naglim skretanjima, ali ipak treba uzeti u obzir da je Scenic orijentisan na porodičnu udobnost i komfor, a ne na agresivnu sportsku vožnju. Unutrašnjost ima bolju završnu obradu i kvalitetnije materijale od prethodnih generacija, ali dosta pritužbi vezano je za komandnu tablu sa pokazivačima futurističkog dizajna, kao nepraktičnu i sa teško čitljivim podacima. Na primjercima koji su neredovno održavani i voženi po lošim cestama dolazi do pojave krckavih zvukova enterijera.

Renault Scenic 2010 1600 0a

Prostor u kabini je odličan i u njemu se udobno može smjestiti petoro odraslih putnika, a iako su prednja sjedišta jako udobna i ergonomski oblikovana, vlasnici se žale na slabiju preglednost prilikom parkiranja i manevrisanja uskim ulicama. Varijabilni prtljažni prostor raspolaže sa 470 litara zapremine, a ona se može povećati do maksimalnih 1.870 litara. Dizelski 1,6-litarski motor isporučuje 130 KS koje omogućavaju sasvim dobre performanse i preticanja na otvorenoj cesti uz nisku potrošnju goriva.

Renault Scenic 2010 1600 1a

Ukoliko se redovno i pravilno održava prilično je pouzdan i prelazi veliku kilometražu. Obavezno treba detaljno pregledati pogonski lanac, koji je sklon tegljenju i ako dođe do pucanja šteta na motoru može biti preskupa za popravak. Pojedini primjerci imali su problema sa dihtungom glave, a i elektronika je sklona greškama, naročito start/stop sistem. Prilikom kupovine obavezno pregledati stanje plivajućeg zamajca, dizni, turbine i DPF filtera kojima životni vijek skraćuje neredovan servis, gradska vožnja i loše gorivo. Mekani ovjes dosta strada na našim lošim cestama, tako da nije na odmet detaljno prekontrolisati njegove komponente.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 dCi (130 KS)
Prosječno 6,2
Najmanje 5,3
Najviše 7,4

Prednosti

Pouzdanost, udobnost, prostranost, potrošnja, prtljažni prostor, kvalitet izrade

Mane

Ovjes, elektronika, set kvačila, dihtung glave, turbina, DPF filter, dizne, instrument tabla, preglednost

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.598 ccm
Snaga 130 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 320 Nm pri 1.750 o/min
Najveća brzina 195 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10,3 s
Dimenzije DxŠxV 434.3 x 184.4 x 163.6 cm
Masa 1.505 kg
Osovinski razmak 270 cm
Prtljažnik 470–1.870 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

1996. Predstavljena je prva generacija Renault Scenica

• 2009. Izašla je treća generacija Scenica

• 2013. Treća generacija je pretpjela redizajn

• 2016. Četvrta generacija je debitovala u Ženevi




⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1 lanac

Agregat ima tendenciju tegljenja pogonskog lanca i ako se on redovno ne kontroliše dolazi do njegovog pucanja

 

Slika 2 instrument tabla

Pojedini vlasnici su se želili na lošu preglednost očitavanja parametara na pokazivačima i neobičan dizajn table

 

Slika 3 kvačilo

Obavezno pregledati stanje seta kvačila koje se brže istroši od agresivnije i česte gradske vožnje i zamjena je skupa

 

Više informacija o modelu Renault Scenic pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...