Stiglu u BiH
Obnovljeni Renault Scenic i pustolovni Scenic XMOD
Sve u svemu, Scenic je nakon 4.300.000 proizvedenih primjeraka od prvog predstavljanja 1996. godine, spreman za novi tržišni zalet...
Renault ponovo istražuje nove mogućnosti u klasi monovolumena. Dokaz toga je Scenic Xmod, provjereni uzor u klasi monovolumena ovaj put sa specifičnim obilježjima crossovera. Pustolovnih linija i još boljih voznih osobina, te sa inovativnim Extended Grip sistemom kontrole trakcije, ovaj je Scenic spreman za bijeg u nepoznato. Istovremeno, dokazani Renault Scenic i Grand Scenic za ovu su priliku osvježeni novim prednjim dijelom sa novim vizuelnim identitetom marke.
Nakon Captura, kao svojevrsne crossover izvedbe Clia IV, iz Renaulta nam stiže još jedan zanimljiv crossover - Scenic Xmod. Svojim robusnim izgledom, sposobnim TCe 130 benzincem i inovativnom Extended Grip kontrolom trakcije, ovaj će model upotpuniti ponudu francuskog MPV-a, vodećeg u svojoj klasi.
Sportski elegantan, Scenic Xmod uspješno kombinuje izgled crossovera sa praktičnim vrijednostima MPV-a. Sa povećanim razmakom od tla (za 1 cm), atraktivnim felgama, suptilnim off-road dodacima, te hromiranim krovnim nosačima, Scenic Xmod izgleda poput malog terenca.
I u unutrašnjosti vlada robusna atmosfera, zahvaljujući velikoj centralnoj konzoli na kojoj je smještena kontrola Extended Grip kontrole trakcije, te komande multimedijalnog sistema, dok gornjim dijelom dominira TFT digitalni displej kao dio R-Link multimedijalnog sistema. Naravno sve praktične vrijednosti klasičnog Scenica, poput prtljažnika zapremine 555 litara i čak 70 litara prostora u pretincima su i dalje tu.
Scénic Xmod je prvo Renault vozilo, opremljeno Extended Grip sistemom. Ova napredna kontrola trakcije, omogućava savršen kontakt pogonskih točkova sa podlogom, nezavisno od uslova vožnje. Aktivira se ručno, preko kružnog kontrolera na centralnoj konzoli, a vozač može odabrati tri vida asistencije.
U “Expert” modu, sistem kontroliše rad kočionog sistema, prilikom terenske vožnje, “Road” mode je uvijek aktivan i nudi standardnu asistenciju, dok “Loose Ground” mod optimizira funkcionisanje kočnica i papučice gasa, kako bi osigurao dobre mogućnosti na skliskoj ili rastresitoj podlozi.
Kada su u pitanju “klasični” Scenic modeli, oni su osim novog izgleda, oplemenjeni i posljednjim dostignućima kada su u pitanju Energy pogonski agregati. {0>Nouveaux Scénic et Grand Scénic se dotent du tout dernier né de la gamme ENERGY, symbole de l’excellence mécanique Renault : le moteur Energy TCe 130.
Simbol Renaultovog konstruktorskog znanja, najnoviji motor iz palete ENERGY - TCe 130 - izuzetno je tih i dinamičan, te nudi istinski užitak u vožnji, dok {0>Avec son couple de 205 Nm, les accélérations sont souples et agréables.<}0{>obrtni moment od 205 Nm omogućava glatka i ugodna ubrzanja, a sve to prati potrošnja od od 6,2/100 km (6,4 l za Grand Scénic ). Obnovu zaokružuju Bose audio sistem, te R-Link multimedijalni sistem.
Sve u svemu, Scenic je nakon 4.300.000 proizvedenih primjeraka od prvog predstavljanja 1996. godine, spreman za novi tržišni zalet. U BiH cijene obnovljenog Scenica i Grand Scenica startaju od 26.999 KM (Authentique 1.6 16v) odnosno 28.399 KM (Expression 1.6 16v) za Grand Scenic sa pet sjedišta, dok doplata za treći red sjedišta iznosi 1.030 KM. Inovativni Scenic Xmod može biti vaš već od 28.899 KM (Expression 1.6 16v).