Peugeot 208 (2012–2019)

Jedinstven enterijer za jedinstvene kupce

Francuski proizvođač je postigao značajan napredak u kvalitetu u prethodnoj verziji modela, ali nažalost, njihov potez da ograniče enterijer modela 208 na neobičan dizajn nije dobro primljen među mnogim obožavaocima...
02 Juli 2023

Jedinstven enterijer za jedinstvene kupce

Peugeot 208 (2012–2019) 1.4 HDi (68 KS)

Francuski Peugeot oduvijek je imao snažnu poziciju u segmentu kompaktnih gradskih automobila, a posebno je stekao svjetsku slavu zahvaljujući legendarnoj 206-ici. Iako je nasljednik, prva serija modela 208, ostvarila pristojan prodajni rezultat, nije uspjela doseći uspjehe veoma popularnog prethodnika. S obzirom na tu činjenicu, Peugeot je ozbiljno pristupio razvoju druge generacije modela 208, koja se proizvodila od 2012. do 2019. godine. Od samog početka, 2012. godine, privukao je pažnju 160.000 kupaca, a vrhunac je doživio 2017. godine kada je dostigao čak 247.000 isporučenih jedinica.  

Peugeot 208 2013 1600 30   Copy

Mnogi kritičari smatraju da bi ovaj automobil postigao još veći komercijalni uspjeh da Francuzi nisu eksperimentirali s neobičnim konceptom enterijera koji ima visoko pozicionirane instrumente i nisko spušteni upravljač karting formata. Ovaj koncept je naišao na otpor tradicionalista koji su imali poteškoća u pronalaženju udobne pozicije za upravljačem. Još jedan problem bio je spor softver na infotainment ekranu i neadekvatna reakcija na dodir prstiju. Srećom, Peugeot je brzo riješio ove probleme nadogradnjom softvera. Takođe su postojale poteškoće s povezivanjem sa pametnim uređajima i povremenim bezrazložnim restartovanjem multimedijalnog sistema.

Peugeot 208 2013 1600 2a   Copy

Uprkos tim nedostacima, enterijer s dominantno plastičnim materijalima pokazao se izdržljivim. Modeli iz ranijih serija su imali problema s određenim dijelovima vješanja, posebno s krhkim i poroznim šrafovima. Peugeot je riješio taj problem tokom redovnih servisa zamjenom ovih šrafova, budući da je glavni simptom bio prekomjerna buka iz vješanja, koje je inače vrlo solidno. Na lošim cestama, kao i kod većine drugih modela, elastični dijelovi mogu biti oštećeni, dok su sve ostale komponente prosječnog kvaliteta. Iako je moguće kombinovati ga s većim i snažnijim 1.6 HDi motorom, ljubitelji dizel motora često su birali 208 s manjim 1.4 HDi motorom snage 68 KS.

Peugeot 208 2013 1600 3d   Copy

Ovaj motor je pouzdan i ekonomičan, ali s vremenom može imati problema s curenjem ulja na dihtunzima. Jedan od karakterističnih nedostataka je i problem s otkazivanjem zupčastog remena, no Peugeot je s vremenom popravio tu manu. Mali HDi motor koristi AdBlue aditiv za čišćenje izduvnih gasova, dok se čađ u filteru FAP-a uklanja putem regeneracije. U idealnim uslovima, aditiv se dodaje svakih 120.000 km, dok trajanje filtera zavisi od uslova vožnje i kvaliteta goriva. Kvalitet rada dizni, EGR ventila i pripadajućih senzora takođe zavisi od istih parametara, no vlasnicima pružaju manje problema u poređenju s prethodnim modelima, budući da je 208 značajno poboljšan u pogledu kvaliteta.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.4HDi (68 KS)
Prosječno 4,8
Najmanje 3,4
Najviše 6,5

Prednosti

Kvalitetna izrada i izdržljivi materijali u enterijeru, udobnost, upravljivost, laka preprodaja, popularnost

Mane

neobičan položaj instrument table i umanjeni upravljač koji odstupaju od klasičnih formi, problemi sa multimedijom

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.399ccm
Snaga 68 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 160 Nm pri 1.750 o/min
Najveća brzina 163 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 13,5 s
Dimenzije DxŠxV 396,2 x 173,9 x 146,0 cm
Masa 1.125 kg
Osovinski razmak 253 cm
Prtljažnik 285-1.076 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2012. Predstavljen Peugeot 208 sa inovativnim konceptom enterijera

• 2013. Predstavljen limitirani Urban Soule model sa specifičnim uređenjem enterijera

• 2019. Predstavljena druga generacija modela 208




⚠️ Obrati pažnju:

Peugeot208mulitmedija1   Copy

Osim što je u startu bio veoma spor u radu, multimedijalni sistem je imao mnoštvo problema i sa raznim funkcijama

 

Peugeot208remen2   Copy

Zbog neadekvatnog graničnika zabilježeni su slučajevi svlačenja zupčastog remena sa razvodnog mehanizma

 

Peugeopot208dpf3   Copy

Usljed začepljenja DPF filtera može doći stvaranja visokog pritiska pucanja njegovog kućišta i oštećenja motora

 

Više informacija o modelu Peugeot 208 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...