Peugeot 308 CC (2008–2011)

I dan danas prelijep kabriolet

Peugeot 308, francuski kompaktni automobil, uveliko je tražen među polovnim vozilima. Posebno se ističe i CC verzija koja je priča za sebe, i dan danas vrijedi za jedan od najljepših kabrioleta svoje generacije…
13 Februar 2024

I dan danas poželjan kabriolet

Peugeot 308 CC (2008–2011) 1.6 THP (140 KS)

Kabrioleti obično važe za automobile namijenjene sezonskoj vožnji, što je posebno opravdano kod modela s platnenim krovom. Međutim, kada su u pitanju oni s tvrdim krovom, priča je drugačija - oni su prikladni za upotrebu tokom cijele godine. Jedan od modela koji se ističe kao vozilo prilagođeno svim godišnjim dobima, poput coupea, jest Peugeot 308 CC (Coupe Cabriolet). Ovaj automobil nasljednik je popularnog 307 CC, izgrađen na osnovi dobro poznatog standardnog modela 308, ali s jakom dozom osobnosti. Metalni krov se automatski pokreće i transformiše ga iz kabrioleta u funkcionalni kupe pogodan za cijelu godinu. Ovaj model je idealan za ljubitelje posebnih automobila. 

Peugeot 308 CC 2009 1600 2c

Kao i kod svakog polovnog kabrioleta ove klase, važno je posebno obratiti pažnju na funkcionalnost elektrohidrauličnog mehanizma krova, stanje pokretnih dijelova koji se spajaju s karoserijom te provjeru stanja gumenih dihtunga. Ako nema sumnjivih škripanja ili zastoja u radu, a pokretne površine deluju mekano, precizno i bez zazora, Peugeot 308 CC je dobar izbor za kupovinu. Preporučljivo je nagovoriti prodavača da automobil operu pod visokim pritiskom, što može otkriti eventualne nepravilnosti koje nisu lako vidljive golim okom, posebno u vezi s propuštanjem vode. Prednost je što vlasnici kabrioleta obično pažljivo održavaju svoje automobile, posebno ako je riječ o dobrostojećem ili prvom vlasniku. 

Peugeot 308 CC 2009 1600 26

Važno je napomenuti da neki benzinci, i popularni mali dizelaši 1.6 HDi mogu imati povećanu potrošnju ulja, naročito ako koriste jeftinije i lošiji kvalitet ulja. Takođe, ovi motori mogu biti osjetljivi na štedljivo održavanje i grublji stil vožnje. Kod benzinaca postoji i mogućnost problema s dihtungom glave motora. Takođe, treba uzeti u obzir moguću češću zamjenu kočnica, s obzirom na potrebu kočenja veće mase koja je karakteristična za kabriolete, oko 250 kg teže od standardnih modela 308. Sve u svemu, za prihvatljivu cijenu, možete pronaći dobro očuvan i održavan primerak Peugeot 308 CC, koji pruža dozu hedonizma i ekskluzivnosti, posebno kada dolazi s bogatim paketom opreme koji pruža premium osjećaj.

Peugeot 308 CC 2009 1600 4a

Takođe, primijetili su se problemi s kratkim vijekom trajanja kvačila, ali mehaničari su zaključili da se obloga kvačila brže troši kod manje iskusnih vozača, što je logično. Što se tiče ostatka mehanike, preporučuje se provjera stanja kugli i krajeva, posebno ako je automobil često vožen po lošim cestama. Većina dostupnih primjeraka Peugeot 308 CC je dobro očuvana. Lak na karoseriji pokazuje otpornost na udarce od kamenčića, pa uz poliranje automobil može izgledati kao nov. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 THP (140 KS)
Prosječno 8,9
Najmanje 6,8
Najviše 10

Prednosti

Upravljanje, rijedan na cestama, bogati paketi opreme, antikorozivna zaštita, pouzdan motor, atraktivan

Mane

Kratak životni vijek kvačila, dihtung glave motora, troši ulje, kočnice se brže troše zbog mase automobila

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.598 ccm
Snaga 140 KS pri 6.000 o/min
Max obrtni momenat 240 Nm pri 1.400 o/min
Najveća brzina 205 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 12,4 s
Dimenzije DxŠxV 444 x 181 x 142 cm
Masa 1.555 kg
Osovinski razmak 260 cm
Prtljažnik 226  litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2008. Predstavljen kao nasljednik modela 307 CC.
• 2011. Stigao redizajn s naprednijom opremom i turbobenzincem 2.0 (200 KS)
• 2015. kraj proizvodnje, bez nasljednika


⚠️ Obrati pažnju:

Peugeot308cc2008ačdfhgčkjadf (2)

Mogu se pojaviti kvarovi na hidrauličnom sistemu koji pokreće mehanizam krova. 

 

Peugeot308 wedfASDG

Postoji pritužbi na relativno kratak vijek trajanja kvačila kod Peugeot 308 CC, a posebno kod vozača s manje iskustva. 

 

Peugeot308cc2008ačdfhgčkjadf (1)

Korišćenje lošeg ulja, što je čest problem kod nekih vlasnika, može dovesti do nakupljanja naslaga na cjevčici koja vodi ulje do turbopunjača. 

 

Više informacija o modelu Peugeot 308 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...