Ford S-Max i Galaxy

Hibridna izdanja odlazećih monovolumena

Iako je MPV segment već odavno zamijenjen popularnijim crossoverima, u Fordu su odlučili još jednom restilizovati modele S-Max i Galaxy i to sa hibridnim pogonskim sistemima...
10 Februar 2021

Hibridna izdanja odlazećih monovolumena

Monovolumeni iz Forda, S-Max i Galaxy posljednji put su osvježeni 2019. godine, a u kompaniji su odlučili dodatno unaprijediti ovaj dvojac uvođenjem hibridne tehnologije. Iako je najprije zamišljeno da ova dva automobila dobiju 2,5-litarski benzinski motor uz elektromotor i litijuom-jonsku bateriju od 14,4 kWh, na kraju su se u Fordu ipak odlučili za nešto jednostavniji hibridni sklop. Riječ je o 2,5-litarskom atmosfercu koji radi u Atkinsonovom ciklusu, podržan od strane elektromotora i litijum-jonske baterije od 1,1 kWh. Rezultat je snaga od 190 KS, dok prosječna potrošnja iznosi 6,4 litre na 100 pređenih kilometara.

 

 


Komentarišući S-Max u Fordu ističu da MPV posjeduje sve, od sportskog osjećaja tokom vožnje pa sve do sjedišta koja se preklapaju pritiskom na dugme. Ove inovacije kako kažu u Fordu, savršeno se uklapaju u moderan porodični život, a oduvijek su i bile dio S-Maxa. Dodatna efikasnost postignuta je i uvođenjem novog hibridnog sklopa unutar Fordove game. Sa druge strane, još prostraniji brat Galaxy, takođe je dobio novu tehnologiju, te nudi još više mjesta bilo da se radi o konfoguraciji sa 5 ili 7 sjedišta. Čak i kada je svih 7 sjedišta u upotrebi, i dalje je dostupno 300 litara u prtljažniku. Sa druge strane, preklapanjem drugog i trećeg reda sjedišta, dobija se ogromni prtljažnik od 2,339 litara.


Aktuelne generacije S-Maxa i Galaxyja najvjerovatnije su posljednje koje gledamo, bar u ovom izdanju na koje smo navikli. Ovo je dijelom uslovljeno odlukom kompanije da obustavi dalje investicije u razvoj vozila iz kategorije dopunjivih hibrida. Cijena noviteta sa hibridnim sklopom kreću od 42,100 eura za S-Max, odnosno 44,100 eura za Galaxy, što je skuplje za oko 4,500 eura u odnosu na standardni dizelski pogonski sklop.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...