Peugeot 2008 (2019–2023)
Francuski šmeker u SUV formatu
Mali francuski krosover dizajnerski je mnogo atraktivniji u odnosu na prethodnika, i pored toga mnogi ga hvale zbog udobnosti, iznenađujuće prostranosti i male potrošnje. Sa agregatom od 130 KS on se takođe može pohvaliti zabavnim osjećajem koji nudi u vožnji...
Peugeot 2008 (2019–2023) 1.5 BlueHDi (130 KS)
Peugeot 2008 brzo se etablirao kao jedan od najtraženijih kompaktnih SUV modela u klasi, a u prilog tome ide i veliki broj polovnih primjeraka na oglasima. Njegov upečatljiv i agresivan dizajn, u skladu s modernim Peugeotovim stilom, i prostrana unutrašnjost učinili su ga popularnim izborom za kupce koji žele vozilo koje spaja stil i funkcionalnost. Poseban adut ovog modela jeste jedinstveni dizajn enterijera, poznat kao Peugeot i-Cockpit, sa kompaktnim volanom koji daje osjećaj agilnosti i sportskog duha, iako zahtijeva prilagođavanje za vozače s većim rukama.
![Peugeot 2008 2020 HD d45c057e1b82d5eeb67bdb2ca01987a040fb75a2e](/media/OKTOBAR-2024/POLOVNJACI/Peugeot2008/Peugeot-2008-2020-HD-d45c057e1b82d5eeb67bdb2ca01987a040fb75a2e.webp)
Snažna konkurencija u SUV segmentu dolazi od modela kao što su Renault Captur, Nissan Juke i VW T-Roc, ali Peugeot 2008 često se izdvaja inovativnim tehnologijama i prepoznatljivom estetikom. Enterijer prati Peugeotovu filozofiju, sa intuitivnim multimedijalnim sistemom koji pruža prijatno korisničko iskustvo i izdržljivim materijalima, što doprinosi njegovoj popularnosti na tržištu polovnih vozila. S druge strane, zadnja klupa nudi skromniji prostor za noge, što može biti izazov za više putnike. Neki korisnici primjećuju ograničenu vidljivost pozadi zbog masivnijih C-stubova, dok infotainment ekran osjetljiv na dodir zahtijeva neko vrijeme za prilagođavanje.
![Peugeot 2008 2020 HD 15139fae1b82b7afc956c39b33227705d7090ea2f](/media/OKTOBAR-2024/POLOVNJACI/Peugeot2008/Peugeot-2008-2020-HD-15139fae1b82b7afc956c39b33227705d7090ea2f.webp)
Iako motor 1.5 BlueHDi pruža dobre performanse, njegov rad može biti bučniji u nižim brzinama. Niže verzije opreme mogu biti skromnije, što zahtijeva dodatna ulaganja za one koji žele bolje opremljen model, ili treba da u startu odaberu opremljeniji model. Povremene greške sistema za pomoć pri parkiranju i senzora mogu uticati na lakoću korištenja u određenim verzijama, a iako je enterijer izrađen od solidnih materijala, neki plastični dijelovi podložni su ogrebotinama s vremenom. Najčešći problemi na polovnim modelima Peugeot 2008 1.5 BlueHDi uključuju poteškoće sa EGR ventilom, što može dovesti do veće potrošnje goriva i gubitka snage motora.
![Peugeot 2008 2020 HD daf364b91b82a45dc97f6c1246e72ba47950bea2e](/media/OKTOBAR-2024/POLOVNJACI/Peugeot2008/Peugeot-2008-2020-HD-daf364b91b82a45dc97f6c1246e72ba47950bea2e.webp)
DPF filter je sklon začepljenju kod vozača koji se najviše kreću po gradskim sredinama, gdje se filter ne može redovno regenerisati, a povremeno se javljaju i problemi s elektronikom, uključujući infotainment sistem i senzore za parkiranje, koji ponekad zahtijevaju kalibraciju ili zamjenu. Neki vlasnici prijavljuju kvarove na kompresoru klime, koji može prestati da hladi, što zahtijeva zamjenu koja nije baš jeftina. Istrošeni zadnji amortizeri utiču na stabilnost i udobnost vožnje, naročito kod vozila koja su često vožena po lošijim putevima, za šta ovaj automobil i nije stvoren.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.5 BlueHDi (130 KS) |
Prosječno |
5,2 |
Najmanje |
4,8 |
Najviše |
5,6 |
Prednosti
Ekonomičan motor, udoban enterijer, atraktivan dizajn, kompaktne dimenzije, dobra vidljivost, kvalitetna završna obrada, lakoća parkiranja, odlična potrošnja goriva, dobra zvučna izolacija, intuitivan infotainment.
Mane
Skučena zadnja sjedišta, ograničen prtljažni prostor, slabija izolacija pri višim brzinama, problem s električnim sistemom, kratak hod amortizera, problemi s kvačilom, ponekad trom motor, kvarovi na klimatskom sistemu.
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.499 ccm |
Snaga |
130 KS pri 3.750 o/min |
Max obrtni momenat |
300 Nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
195 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
9,3 s |
Dimenzije DxŠxV |
430 x 177 x 155 cm |
Masa |
1.235 kg |
Osovinski razmak |
260 cm |
Prtljažnik |
405 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2019. Početak prodaje druge generacije modela, s potpuno novim, agresivnijim dizajnom i modernizovanim enterijerom
• 2021. Ažuriran infotainment sistem i dodate naprednije bezbjednosne funkcije
• 2023. Kraj proizvodnje ove verzije jer je stigao detaljan redizajn modela
⚠️ Obrati pažnju:
![1111111edrergergergergerimg 1699253834 d946696e9e6a](/media/OKTOBAR-2024/POLOVNJACI/Peugeot2008/1111111edrergergergergerimg-1699253834-d946696e9e6a.webp)
Ukoliko dođe do problema sa turbopunjačem, doći će i do smanjenja snage motora i buke, posebno kod vozila sa više kilometara.
![2222222222222220230201180358 963159022](/media/OKTOBAR-2024/POLOVNJACI/Peugeot2008/2222222222222220230201180358_963159022_.webp)
Neki vlasnici prijavljuju kvarove na kompresoru klime, koji može prestati da hladi, što zahtijeva zamjenu koja nije baš jeftina.
![3333333333fgsgfnsfgnsfgnfgnfgfgf2021 Peugeot 2008 rear suspension](/media/OKTOBAR-2024/POLOVNJACI/Peugeot2008/3333333333fgsgfnsfgnsfgnfgnfgfgf2021-Peugeot-2008-rear-suspension.webp)
Istrošeni zadnji amortizeri utiču na stabilnost i udobnost vožnje, naročito kod vozila koja su često vožena po lošijim putevima, za šta ovaj automobil i nije stvoren.
Više informacija o modelu Peugeot 2008 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.