Land Rover pruža otpor
Defender i dalje grmi sa V8 motorom
Minimalne promjene spolja, ali veliko „ne“ elektrifikaciji ispod haube – Defender i dalje nudi iskustvo vožnje koje se osjeća i čuje...
Land Rover je blago osvježio Defender, zadržavši ono što entuzijaste najviše raduje – moćni kompresorski V8 motor zapremine 5.0 litara. Dok mnogi proizvođači gase klasične benzince u korist modernijih tehnologija, Defender i dalje pruža zvuk i snagu legendarne V8 jedinice, sada rame uz rame s novim twin-turbo V8 motorom koji pokreće verziju Defender Octa.
.webp)
Ovaj motor, poznat kao AJ-V8, svoje porijeklo vuče još iz 1990-ih kada je Jaguar bio pod okriljem Forda, a verzija od 5.0 litara ušla je u upotrebu 2009. godine. Danas, kada Jaguar najavljuje kraj proizvodnje benzinskih modela, a Range Rover prelazi na BMW-ov 4.4-litarski twin-turbo motor, Defender ostaje posljednji bastion ovog kultnog motora.
.webp)
Vizuelne izmjene na modelu za 2026. su diskretne: redizajnirana prednja svjetla, zadnja sa zatamnjenim staklom, standardna maglenka, nove boje karoserije, drugačiji detalji i redizajnirani točkovi. Unutrašnjost je zadržala prepoznatljiv stil, ali sada dolazi s većim, 13.1-inčnim infotainment ekranom umjesto dosadašnjeg od 11.4 inča.

U segmentu tehnologije, Defender sada nudi napredni sistem prilagodljivog off-road tempomata koji automatski podešava brzinu u skladu s terenima i preprekama, omogućujući vožnju bez napetosti. Poseban dodatak na trorednoj verziji Defender 130 je ugrađeni kompresor za napumpavanje guma nakon terenske avanture.
.webp)
Model za evropsko tržište već je dostupan, a s obzirom na sve strože propise o emisijama, možda je ovo i posljednja prilika da se iskusi pravi, glasni Defender sa klasičnim V8 motorom.