Citroen Traction Avant

90 godina od predstavljanja legende

Traction Avant je bio jedinstven jer je kombinovao sve najmodernije tehničke karakteristike tog doba, uključujući prednji pogon, karoseriju koja nosi svoju težinu, hidraulične kočnice i nezavisno vješanje svakog od četiri točka...
23 Juni 2024

90 godina od predstavljanja legende

Citroën ove godine obilježava 90. godišnjicu modela Traction Avant, koji je predstavljen 1934. godine u Parizu. Njegov dizajn je bio osmišljen da ostavi dubok utisak i da unese novi žar i istakne inovativnost ovog francuskog proizvođača. Model je prvobitno lansiran pod komercijalnim imenom "7", koje je predstavljalo njegovu poreznu stopu, ali je brzo stekao nadimak Traction Avant, zbog revolucionarnog prednjeg pogona koji je bio velika inovacija u to vrijeme.

 I9A4854 L4 RVB

 Traction Avant je bio jedinstven jer je kombinovao sve najmodernije tehničke karakteristike tog doba, uključujući prednji pogon, karoseriju koja nosi svoju težinu, hidraulične kočnice i nezavisno vješanje svakog od četiri točka. Smatran je najsigurnijim, najudobnijim i najstabilnijim automobilom svog vremena.

 I9A2780 L4 RVB

Prilikom lansiranja 1934. godine, ovaj model pokretao je 1,3-litarski četvorocilindarski agregat koji je isporučivao 32 konjske snage. Traction Avant 7B verzija je imala 1,5-litarski motor sa 35 KS, a postojala je i snažnija verzija, 7 Sport, opremljena sa 1,9-litarskom jedinicom i 46 KS, što je u to vrijeme bilo impresivno.

 I9A7079 L4 RVBidididiididi

Ipak, najsnažniji agregat koji je pogonio Traction Avant bio je 3,4-litarski V8, koji je proizvodio čak 100 konjskih snaga. Ovaj motor je bio dio verzije Traction Avant 22, koja se pojavila u oktobru 1934. godine. Kada je model 7 predstavljen 1934. godine, bio je dostupan kao limuzina sa 4 vrata, kao i u verzijama kupe i kabriolet sa preklopnim vjetrobranskim staklom.

 I9A7715 L4 RVB

Tokom svoje dugogodišnje karijere, prošao je kroz mnoge tehnološke nadogradnje, zbog čega je dobio nadimak "automobil sa 100 patenata". Zahvaljujući svom karakterističnom aerodinamičnom obliku, inspirisanom "streamline" dizajnom, brzo je postao legenda među Citroënovim modelima, opstajući kroz test vremena i inspirišući maštu buntovnika i gangstera, koji su ga oživjeli u mnogim filmovima.

Unutrašnjostcitroen traction

Sve do 1957. godine, kada je proizvodnja modela Traction Avant završena, prodano je 760.000 jedinica. Do danas, ostao je simbol brenda Citroën, predstavljajući njenu posvećenost dizajnu i udobnosti, omogućavajući mobilnost što većem broju ljudi. 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...