Ford Mondeo
I dalje živi, vozi na benzin i dobija osvježenje, ali u Kini
Iako je u Evropi ugašen još 2022. godine, Mondeo nije nestao jer ga Ford i dalje proizvodi u Kini, gdje već priprema blagi redizajn za 2026. godinu...
Nakon premijere na sajmu automobila u Guangdžouu, osvježeni Ford Mondeo ove sedmice stiže u kineske salone i to isključivo sa benzinskim motorima. Interesantno je da se isti model prodaje i na Bliskom istoku, ali pod imenom Taurus, ostajući jedan od rijetkih Fordovih globalnih modela sa klasičnim motorima, uz pick up modele i, naravno, kultni Mustang.
.webp)
Mondeo za 2026. godinu razvijen je i proizvodi se u Kini, u sklopu Changan Ford partnerstva. Ova generacija Predstavljena je početkom 2022, pa je sada pravi trenutak za redizajn. Najvidljivija promjena je napuštanje podijeljenih prednjih svjetala jer su zamijenjeni jednokomponentnim sklopom sa dizajnerskim prizvukom Mustanga. Takođe nestaje i trend prednje LED trake preko maske.
.webp)
Silueta ostaje prepoznatljiva: spuštena fastback linija krova i skrivene kvake na vratima i dalje su tu, a Ford je pripremio i nove dvobojne 21-inčne naplatke, a gornji dio karoserije i dalje je u kontrastnoj crnoj boji. Pozadi su zadržani oblik i veličina svjetala, ali je unutrašnja grafika osvježena, dok je treće stop svjetlo dobilo složeniju, segmentiranu formu. Ponudu boja dopunjavaju dvije nove nijanse i to Crimson Red i Ocean Blue.

Ukupno gledano, Mondeo za 2026. izgleda vrlo atraktivno, čak toliko da bi bez problema mogao da nađe mjesto i na američkom tržištu, gdje je Fusion prestao da se proizvodi 2020. godine. Evropski Mondeo ugašen je dvije godine kasnije, baš u trenutku kada je Kina predstavila ovu petu generaciju.
.webp)
Unutra, kineski Mondeo ostaje vjeran digitalnom ambijentu jer cijelu instrument tablu prekriva masivni 27-inčni 4K ekran, uz zaseban 12,3-inčni digitalni klaster smješten u istom staklenom panelu. Srećom, nisu sve funkcije prebačene na dodir jer se ispod ventilacionih otvora nalaze novi fizički tasteri za najvažnije komande.
.webp)
Redizajn donosi i unaprijeđenu „plutajuću“ centralnu konzolu, sada sa bežičnim punjačem za dva telefona. Infotainment koristi najnoviji SYNC+ sa jačim Qualcomm čipom, poboljšanim glasovnim asistentom i OTA ažuriranjima.
.webp)
Kupci mogu birati između 1.5 turbo benzinca sa 193 KS, snažnijeg 2.0 turbo motora sa 257 KS ili punog hibrida zasnovanog na 1.5-litarskoj jedinici, koji isporučuje ukupno 284 KS. Sve verzije su isključivo s prednjim pogonom, s tim što benzinske varijante koriste osmobrzinski automatik, a hibrid CVT.