Dacia Duster

Treća generacija će imati hibridni pogon na sva četiri točka

Sve nove stvari će „treći“ Duster učiniti osjetno skupljim od sadašnjeg. Sada Dacia Duster košta otprilike 15.000 evra, a za verziju 4×4 potrebno je izdvojiti najmanje 20.000 evra...
31 Maj 2022

Treća generacija će imati hibridni pogon na sva četiri točka

Priprema treće generacije Dacie Duster krosovera u Evropi već je u punom jeku. Krosover druge generacije je debitovao 2017. godine, a redizajniran je 2021. godine, tako da se premijera nasljednika očekuje 2024. godine. O njemu su se već pojavili zanimljivi detalji. Nakon modela Logan, Sandero i Jogger budući Duster će zamijeniti Global Access (ranije B0) platformu modularnom CMF-B arhitekturom. Ovo obećava pojavu modernih elektronskih sistema, ali Renaultovi inženjeri neće tome prilagoditi tradicionalni pogon na sve točkove (sa prenosnim kućištem, pogonskom osovinom i kvačilom).

 

 

 


Umjesto toga Duster 4×4 će imati poseban elektromotor za pogon zadnje osovine. Takvo rješenje se već dugo koristi, na primjer, na mnogim japanskim modelima. U uslovima pravog off-roada, takav pogon na sve točkove je nedovoljan, ali u Evropi su zahtjevi drugačiji. A Činjenica je da Dustere s pogonom na sve točkove često koriste u snježnim planinama, a u takvim uslovima električni dodatak će biti itekako od koristi.

 

 

 

 

 

Što se tiče izgleda, u trećoj generaciji Duster će poznati dizajn promijeniti u potpuno novi – u brutalnom stilu prošlogodišnjeg koncepta. Prema preliminarnim informacijama, sadašnji 1.0 TCe (100 ks) i 1.3 TCe (130 ili 150 ks) benzinski turbo motori ostaće u evropskoj ponudi, ali više neće biti dizela. Umjesto toga, Dusteri će biti opremljeni hibridnim pogonom E-Tech, koji se sada nudi za modele Renault Clio i Nissan Juke. Uključuje 1.6 benzinski aspirator, elektromotor i robotski mjenjač bez sinhronizatora i kvačila.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...