Range Rover Evoque

Stiglo redizajnirano izdanje najmanjeg modela

Ažurirani Evoque donosi blage promjene na spoljnom izgledu, sa preoblikovanim točkovima i redizajniranom unutrašnjošću. U unutrašnjosti se ističe novi 11,4-inčni displej multimedijalnog sistema koji zauzima centralno mjesto i donosi modernu estetiku i poboljšanu funkcionalnost...
21 Juni 2023

Stiglo redizajnirano izdanje najmanjeg modela

Jaguar Land Rover (JLR) je objavio prve fotografije blago redizajniranog modela Evoque druge generacije, koji je predstavljen prije četiri godine kao ulazni model u svijet Range Rovera. Sa redizajnom dolazi i nova dizajnirana maska hladnjaka smještena između kućišta adaptivnih LED svjetala koja sada imaju novo grafičko rješenje. Osvježeni Evoque takođe dolazi sa novim dizajnom 21-inčnih aluminijskih naplataka, a kupcima su sada dostupne tri nove boje karoserije - Tribeca plava, Corinthian bronzana i Arroios siva.

 

 

 


Sa minimalističkim pristupom u dizajnu kabine, novi Evoque donosi nekoliko značajnih novosti. Centralno mjesto zauzima novi blago zakrivljeni 11,4-inčni displej koji služi kao kontrolna tačka za multimedijalni sistem Pivi Pro 2. Postavljen na elegantan način, ovaj displej izgleda kao da lebdi iznad centralne konzole i eliminiše potrebu za mnogim fizičkim dugmićima. Pored podrške za bežično povezivanje sa Apple CarPlay i Android Auto aplikacijama, tu je i 3D prikaz okoline automobila koji se oslanja na najnovije kamere. Sistem "Cabin Air Purification Plus" brine se za kvalitet vazduha u kabini i Jaguar Land Rover tvrdi da je među najnaprednijim rješenjima današnjice.

 


U Evropi, kupci će imati mogućnost biranja između četiri paketa opreme za Evoque (S, Dynamic SE, Dynamic HSE i Autobiography). Osnovni model počinje sa cijenom od 49.800 evra. Ponuda motora za najmanji Range Rover uključuje benzinske i dizelske opcije, a počinje sa 1,5-litarskim trocilindarskim turbobenzincem koji, uz blagi hibridni sistem, pruža 160 KS. Na vrhu ponude nalazi se PHEV model sa impresivnih 309 KS. Osnovni turbobenzinski i turbodizelski motori su upareni sa prednjim pogonom, dok se ostatak ponude isporučuje sa pogonom na obje osovine.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...