Peugeot 5008 (2009-2016)

Praktičan i veoma popularan monovolumen

Model 5008 donosi francuski stil i udobnost u kategoriji monovolumena, no prve serije ovog modela su bile sklone čestim problemima i nisu bile pouzdane, stoga se kupcima savjetuje da razmotre primjerke koji su proizvedeni nakon restilizacije...
03 Maj 2023

Praktičan i veoma popularan monovolumen

Peugeot 5008 (2009-2016) 2.0 HDI (150 KS)

Peugeot 5008 se prvi put pojavio na tržištu u julu 2009. godine, a prodaja je počela četiri mjeseca kasnije. U početku se ovaj model smatrao praktičnim MPV vozilom namijenjenim za prevoz većih porodica, a kasnije je prešao u kategoriju crossover vozila u kasnijim generacijama. 5008 je razvijen u sklopu PSA grupacije i dijeli mnoge komponente s Citroen Grand C4 Picasso modelom. Zbog dugog karoserijskog oblika i visoke linije krova, ovaj model je mogao primiti do sedam putnika, mada je treći red sjedišta uglavnom namijenjen djeci ili osobama nižeg rasta.

Peugeot 5008 2014 1600 05

Peugeot 5008 je vrlo praktičan automobil, sa mnogo pregrada za odlaganje sitnica širom kabine i prostranim prtljažnikom kapaciteta 679 litara, a preklapanjem sjedišta prtljažnik dostiže impresivnih 2.506 litara. Kvalitet materijala i dizajn enterijera su u skladu s drugim Peugeot modelima iz tog perioda, iako postoje neki detalji koji nisu na visokom nivou. Na primjer, kožni dio na upravljaču može se lako habati i nakon nekog vremena izgleda neprikladno. Neki vozači su takođe prijavili buku koja dolazi iz centralne konzole, kao i probleme sa mehanizmom pomjeranja zadnjih sjedišta.

Peugeot 5008 2014 1600 02

Prvi primjerci Peugeot 5008 modela su imali određene probleme sa sistemom klima uređaja koji su uzrokovali slabije hlađenje, a uzrok tome su bili neispravni kondenzator i kompresor koji su morali biti zamijenjeni. Multimedijalni sistem je takođe bio podložan kvarovima, uključujući nemogućnost Bluetooth povezivanja i gubitak GPS signala. U ranijim primjercima, parking senzori su takođe imali problema sa lošim podešavanjem, ali je taj problem riješen ažuriranjem softvera. Pouzdanost prvih serija ovog modela nije bila na visokom nivou, stoga se preporučuje kupovina primjeraka proizvedenih nakon restilizacije, kod kojih su riješeni mnogi problemi.

Peugeot 5008 2014 1600 08

Među raspoloživim motorima za Peugeot 5008 model, 2.0 HDI dizelaš u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim mjenjačem se ističe kao idealna kombinacija performansi i ekonomičnosti, te je nešto pouzdaniji od drugih agregata u ponudi. Prije kupovine, potrebno je provjeriti stanje turbine, jer se kvarovi na turbini ponekad javljaju i prije nego što vozilo pređe 50.000 kilometara, a jedan od glavnih uzroka kvara na turbini je neispravan sistem ubrizgavanja. Problemi sa DPF filterom su takođe česti, što i nije novost za dizel automobil. Neki vlasnici prijavljuju curenje hidrauličnog cilindra kvačila. Curenje ulja može izazvati zamašćivanje kvačila i nakon toga njegovo uništenje. Primjerci proizvedeni prije 2013. godine mogu imati probleme sa glasnim amortizerima na zadnjem dijelu vozila.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 HDI (150 KS)
Prosječno 6,5
Najmanje 6,4
Najviše 7,1

Prednosti

Praktičnost, kapacitet prtljažnika, sedam sjedišta, popularnost na tržištu polovnjaka, udobnost, ekonomičnost

Mane

Slabiji kvalitet izrade, klima uređaj, sistem multimedije, elektronika, turbina, DPF filter, mjenjač, amortizeri

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.997 ccm
Snaga 150 KS pri 3.750 o/min
Max obrtni momenat 340 Nm pri 2.000 o/min
Najveća brzina 195 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 9,9 s
Dimenzije DxŠxV 452,9 x 183,7 x 163,9 cm
Masa 1.563 kg
Osovinski razmak 272,8 cm
Prtljažnik 6792.506 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2009. Predstavljena prva generacija Peugeot 5008

• 2010. Dobija nagradu magazina WhatCar? za MPV godine

• 2013. Redizajn modela uz nove PureTech i BlueHDI agregate

• 2016. Prestanak proizvodnje i predstavljanje nove generacije modela.




⚠️ Obrati pažnju:

Peugeot5008mm1

Česti problemi sa multimedijom koja ne dopušta Bluetooth povezivanje. Najčešće se problem rješava reprogramiranjem.

 

Peugeot5008DPF2

Začepljenje DPF filtera je čest problem kod Peugeotovog 2.0-litarskog HDI agregata

 

Peugeot5008turbo3

Uzrok problema sa turbinom je najčešće kvar na sistemu ubrizgavanja goriva

 

Više informacija o modelu Peugeot 5008 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...