Test - VW Passat CC 3.6 V6
Passat nad Passatima!
U svom najjačem izdanju Passat CC donosi spoj upečatljivog dizajna, luksuznog enterijera, bogate opreme, mehanotroničkog vješanja i snažnog turbobenzinca, koji ga do 100 km/h ubrzava za samo 5,7 sekundi, uz zvučnu kulisu dostojnu rasnog sportskog automobila...
Menadžeri žele automobil za kojim će se ljudi okretati na ulici, zagledati ga na parkingu, u auto-praonici, pred garažom, automobil koji će im podizati samopouzdanje, koji će biti ogledalo njihovog poslovnog uspjeha, životnog statusa, dječačkih snova...Passat CC je san mnogih domaćih menadžera, a Passat CC V6 je java rijetkih sretnika. I dok većina „sanjara“ ovu poslovnu limuzinu uzima sa štedljivim TDI agregatima od 140 i 170 KS, rijetki, ali baš rijetki, sretnici i probrani menadžeri odlučuju se za najjači CC...Najjači Passat CC vizuelno se ističe ekskluzivnim detaljima, u prvom redu specijalnim 18-colnim lakim naplacima, sa Continentalovim pneumaticima, koji se samozaptivaju, u slučaju bu{enja. Alu-naplaci zrače elegancijom, a kada se zavrte, izgledaju lijepo. Orlovski nako{en prednji dio sa naborima na dugačkom poklopcu motora, opcionim bi-xenonskim svjetlima i istaknutim rubovima spojlera daje do znanja da je ovaj Passat CC drugačiji od mase ostalih. Dva izduvna topa pozadi naslućuju da se naprijed krije „V6 zvijer“, koja se na svaki odlučniji pritisak gasa javlja prodornim, ali odlično ugođenim zvukom šestocilindraša.
Moćni TSI pruža puno zabave i užitka u vožnji, posebno u kombinaciji sa šestostepenim DSG mjenjačem, koji omogućava ručni odabir brzina na mjenjaču ili pomoću polugica iza upravljača. Snažni motor odu{evljava uglađenošću. Iako će sa lakoćom sagorjeti vi{e od 15 litara benzina, kad ga naljutite, laganom, ali još uvijek dinamičnom vožnjom 3.6-litarski motor se može zadovoljiti i sa 9,5 litara goriva. U kombinovanom režimu potrošnja se kreće od 10,5 do 12 litara, što je odličan rezultat ako gledamo ukupne performanse. Najveći obrtni moment od 350 Nm konstantno je raspoloživ u režimu između 2.400 i 5.300 o/min, što na najbolji način iskorištava sjajni šestostepeni DSG mjenjač sa dvostrukim kvačilom, koji je sinhronizovan sa 4 Motion pogonom na sve točkove, oplemenjenim provjerenim Haldex kvačilom.
Passat CC V6 100 km/h dostiže za 5,7 sekundi, silovito grabeći do elektronski ograničenih 250 km/h. Ubrzanja i međuubrzanja su silovita i praćena nevjerovatnom zvučnom kulisom. Zvuk koji proizvodi 3.6-litarski V6 benzinac, nagrada je za svaki dobro obavljen posao i melem za svaku poslovnu ranu. Njegovih 300 KS uliva nemjerljivu dozu samopouzdanja, zahvaljujući kojoj se lakše podnose izazovi stresnog menadžerskog posla. Da nije sve u motoru, pokazuju i ostale komponente, prije svega kapacitetno ogibljenje sa zadnjom multilink osovinom, koje pritiskom na prekidač nudi dvije dodatne opcije rada – Confort i Sport. U Sport modu podvozje pruža uzornu stabilnost, nadgledanu elektronskim pomagalima, kao što su ESP program stabilnosti sa uključenim ABS, BA, EDS, ASR i ASM podsistemima. Sigurnost uliva i snažan kočioni sistem sa diskovima promjera 345 i 310 mm, koji doslovno ukopava automobil u mjestu.
Individualnost Volkswagenove limuzine, čiji naziv CC simbolizuje riječi Comfort - Coupe nastavlja se i u enterijeru, koji je optočen najkvalitetnijim materijalima, obogaćen raskošnom opremom i dizajnerskim rješenjima, koja smo doskora mogli naći samo u ultraluksuznom Phaetonu. Atraktivna i ugodna koža boje cigle u kombinaciji sa crnim dijelovima plastike i metaliziranim umecima stvara posebnu atmosferu, dostojnu višestruko skupljih premijum limuzina. Niska silueta automobila, koji je karakterističan po masivnom krovu, stvara poteškoće višim vozačima pri ulasku u vozilo, ali kada se jednom smjeste u odlična elektrifikovana sjedišta, ovaj sitni nedostatak, ako se tako uopšte i može nazvati, trenutno se zaboravlja.
Tada se pred vozačem ukazuje poznat ambijent sa najboljim elementima, koje VW trenutno može da ponudi. Testni model bio je obogaćen i sa nekoliko opcionih elemenata, od kojih se izdvajaju multifunkcionalni displej osjetljiv na dodir sa ugrađenim čvrstim diskom kapaciteta 30 Gb, navigacioni sistem, elektrifikovani panoramski krov, asistencija pri parkiranju, te mnogi drugi detalji. U zadnjem dijelu putnici višeg rasta lako će naći adekvatan položaj, bez obzira na to što je linija krova niža nego kod klasičnih modela. Udobna sjedišta ne zamaraju ni tokom prevaljivanja dužih destinacija, što će se posebno svidjeti poslovnim ljudima koji puno putuju. Tu je i prostrani prtljažnik zapremine 455 litara. Volkswagen Passat CC 3.6 V6 nudi zaokruženi paket performansi, luksuza, udobnosti i unikatnosti, koji se, uporedimo li ga sa konkurentima, nudi za prilično prihvatljivu svotu novca.