Toyota Aygo X
Velike promjene za najmanju Toyotu
Aygo X od sada dolazi sa snažnijim motorom, hibridnim pogonom, GR Sport verzijom i unaprijeđenim dizajnom, ali i sa ozbiljnim nivoom tehnologije i u klasu gradskih automobila...
Toyota Aygo X, do sada poznata kao praktičan gradski automobil neobičnog dizajna, sada ulazi u novu fazu – i to s više snage, modernijim izgledom i potpuno hibridnim pogonom. U najnovijem izdanju kompaktni model više ne nudi ručni mjenjač – sada je dostupan isključivo s automatskim prenosom i novim, snažnijim motorom. Umjesto starog trocilindraša od jednog litra, ispod haube se sada nalazi 1.5-litarski motor preuzet iz Yarisa, koji isporučuje 114 KS – čak 43 konjske snage više nego prethodna verzija. Zahvaljujući tome, ubrzanje do 100 km/h sada traje manje od 10 sekundi, što je značajan napredak u odnosu na starih gotovo 15 sekundi.
.webp)
Pored toga, Aygo X je postao jedini punopravni hibrid u svom segmentu, s izuzetno niskom emisijom CO₂ – samo 86 g/km – što ga čini najčistijim konvencionalnim automobilom u klasi. Kako bi se prilagodili novim hibridnim komponentama, inženjeri su morali produžiti prednji prevjes za 76 mm, a baterije su po prvi put kod Toyote postavljene duž podnice – ispod zadnjih sjedišta, u dva reda, umjesto tradicionalnog rasporeda.
Stilske promjene uključuju redizajniranu masku, nova svjetla i dorađeni poklopac motora, a po prvi put, dolazi i u GR Sport izdanju, koje, iako ne nudi više snage, donosi dinamičnije upravljanje zahvaljujući preciznijem servo volanu i dorađenom vješanju. Analogni instrumenti ustupili su mjesto sedmoinčnom digitalnom ekranu, a elektronska parkirna kočnica postaje standard.
.webp)
Aygo X sada nudi više nego ikad: bežični punjač za telefon, električno preklopive retrovizore, sofisticirani sistem za prečišćavanje vazduha i niz naprednih sigurnosnih funkcija. Tu su i USB-C priključci, ažuriranja softvera „preko vazduha” i kvalitetna oprema koja nadmašuje očekivanja za jedan mali gradski automobil. Nova verzija Aygo X stiže na evropsko tržište krajem godine, a do sada je prodato preko 287.000 primjeraka ovog modela otkako je nova generacija predstavljena 2022. godine. Za razliku od ranijih izdanja koja su bila rezultat saradnje s Peugeotom i Citroënom, ova verzija je u potpunosti Toyotin autorski rad.